Accepterad Kusken | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kusken

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Kusken

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198288512253/

Vad är ditt discord namn? Kusken Erik#1575

Hur gammal är du? 14+

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Erik han är född 1992 och kommer från Finland. Han umgicks aldrig med kompisar. Han satt nästan bara hemma och kollade i biltidningar. Han sket i skolan. De var bara bilar som gällde. Hans mamma ogillade honom och hackade på han att han aldrig skulle bli nått om han inte tog tag i sitt liv. När han blev äldre fick han hjälpa sin farsa som var mekaniker. Erik har spenderat många timmar i verkstaden. År 2005 dog Eriks pappa och Erik tog över mekanikerfirman. Erik tog det väldigt hårt för att hans pappa var hans bästa vän och mamma var inte så nära kontakt med honom som pappan. Han spenderade utanför skolan varenda timme i garaget fram tills han fyllde 22 år. En dag kom det en nära vän till honom och behövde hjälp med bilen, Erik hjälpte honom och summan killen behövde betala var 11000kr och han hade inte råd med det. Han erbjöd istället några gram hash och Erik tog emot det, Erik fick lite adrenaline och ville testa drogen när han väll gjorde det så fastnade för droger och hans liv rasade riktigt hårt. Han hade stora skulder som han inte kunde betala. Hans mamma vägrade betala, Erik blev arg på sin mamma och sålde firman och allt han ägde. Han kötpe en sunkig lägenhet utanför Stockholm. Alla pengar han hade kvar spenderade han snabbt på droger. Till slut hade han inga pengar till räkningar eller hyra. Han blev vräkt. Nu var han var utan pengar, bil eller boende. Han försökte skaffa jobb varje dag men blev nekad. Han lyckades få betalt för att tvätta bilar och efter ett tag så hade han tillräckligt för att betala av flera skulder. Hans nästa steg var att resa tillbaka till Trollhättan men han var rädd för att hans mamma skulle bli besviken för att han ej hade lyckats. Erik ville visa att han kunde bättre. Han reste till Multistaden i hopp om att få jobb på stadens mekanikerfirma, börja ett nytt liv som hans morsa skulle vara stolt över.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker jag ska bli whitelistad för att jag tror att jag kan hjälpa till att förbättra rpt och tillföra många roliga scenarion för alla parter.

Hur många timmar har du på FiveM? runt 700

Hur hittade du Multistaden? Min kompis tipsade

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Har blivit filgiltigt bannad på multistaden för längesedan men annars har jag aldrig blivit bannad

Ser riktigt bra ut, roligt att man ser att du lagt ner mycket tid på din karaktärsbeskrivning!

Du är godkänd och kommer nu att ha whitelist rollen i discord, välkommen!

Mvh,
AprimoX

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka