Accepterad Kurmito | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kurmito

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: Kurmito

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198140526022

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Tage

Vad är din discord tagg? Kurmito#2107

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lalla, slåss på gz och slår på bilar (trollar)

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att det var för att jag slog på någon elscooter av något slag

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag höll på att prata med några vänner och så svänger det in en jultomte in vid bilaffären där vi befann oss, han kör även på en kille. Jag går sedan fram och kollar in den fina elscotern och så råkar jag komma åt musknappen och så slår jag ett slag på den. Men dehär med att jag slog någon Gz, det vet jag inte riktigt vad det betyder och den ända jag slog var min vän och det var för att han slog mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var nog jag som gjorde fel eftersom att jag råkade slå på elscootern, men jag visste ju att man inte får slå bilar. Jag har inte fått spela så länge på denhär servern för jag blir bara bannad när mina vänner spelar på den.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag hade nyss dött så jag var i sjukhuset, så jag börjar springa mot utgången och så kommer jag mot en dörr som en tant står vid och eftersom att jag är så van med att spela ett visst Roblox spel så klickar jag när jag kommer till en dörr, så jag råkar då slå kvinnan och så börjar ett par män att jaga mig och slå mig och så slår jag ett slag tillbaka och så dödar dom mig, sedan börjar dom bära ruint på min döda kropp. När jag sedan spawnar igen så springer jag mit utgången igen och då ser jag att männen sprainger efter mig igen och när jag stannar så börjar dom bära mig, jag är då trött på dehär männen och så börjar jag klicka på en amma random knappar och så plötsligt så börjara jag slå dom medans jag blir buren, då släpper dom mig och så springer jag ut, men då börjar en massa poliser att elpistola mig och ta ner mig på marken men sedan slutar domn och så springer jag vidare, sedan tpas jag och så blev jag bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde inte ha råkat slått elscootern eller min vän

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag aldrig ska klicka på vänster musknapp när jag är i närheten av någon bil eller person.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka