Accepterad Kurdiska Bävern | Ban Överklagan [slasken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zorrokungen

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199390221193/

Ditt Hex-ID: steam:1100001553b6389

Vad är din discord tagg? Fl3xy17.

Vem var det som bannade dig? Slasken

Bild på banmeddelande: univeban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Slasken bannade mig utifrån en scenario jag och en polare hade med några poliser, och det ärende togs i krim support och tillsammans med slasken och bubbelgum kom vi fram till att åtgärderna skulle vara en ban och 2 krimvarningar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi hade precis stormat ett gäng som hade skjutit mot oss, och sedan så var vi påväg ifrån platsen men då kom en gambino bil och började skjuta mot oss och de andra bilarna som var med oss, så då valde min polare att hoppa ut och skjuta jag satt som förare i bilen och vaktade men precis när han skulle hoppa in i bilen så blir han tröffad i benet så han ramlar och då kommer ca 2-3 snutar och försöker nå han men jag vill inte att han ska bli tagen så jag kör fram och tillbaka med bilen så jag skyddar han med bilen, men en av snutarna ställer sig bakom bilen och blir överkörd sedan när han ställer sig upp så har min polare hunnit satt sig i bilen och då började poliserna avfyra skott då jag började köra med bilen det förekom pwg i det så det var så jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det tycker jag inte.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har varit bannad tidigare men då har det inte varit något liknande till detta.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att vart försiktigare med hur jag kör och kanske åkt i från platsen och försökt få tag i min kompis genom en fritagning senare.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag. sådana scenarion kommer inte gå samma väg som det gick denna gång.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka