Nekad Kurdiska Bävern | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zorrokungen

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199390221193/

Ditt Hex-ID: steam:1100001553b6389

Vad är din discord tagg? Fl3xy17.

Vem var det som bannade dig? T4rget

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: univeban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffen valde att banna mig för något jag gjorde som var väldigt idiotiskt, och det var att jag testade på att fuska för första gången och jag gjorde det på unive, det var väldigt dåligt ifrån min sida och jag förstår tilll 100% att staffen bannade mig. Jag har vart bannad nu i 1 månad och tänkt efter lite grann efter mitt dumma beslut jag valde att begå. Jag tycker att de va väldigt dumt av mig och väldigt onödigt om jag ska vara ärlig. Jag ångrar att jag ens testade fuska de va första och sista gånegn jag rörde fusk för tycker att det är så tråkigt med det och det förstör för andra med.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i dc med några polare och vi snackade och de satt och prata om något fusk, och de snackade om att de tyckte de va riktigt kul jag tvekade på att använda fusk men tänkte också att jag knappt kör fivem och att ha kul på ett annat sätt för sista gången skulle vara kul. Men i efterhand så märkte jag att det va riktigt dumt av mig. Och nu när jag kollar så verkar det vara riktigt roligt på unive och vill komma tbx så jag skulle verkligen uppskatta en andra chans eftersom jag aldrig har begått något som detta innan och det kommer verkligen inte ske igen. Jag vill kunna rpa med gamla polare som kommit tillbaka och ha kul med de.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej bannen var satt rätt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inga av mina tidigare bans har varit liknande detta och jag har alltid försökt sköta mig på ett bra sätt när jag varit inne på unive.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att inte hänga med en grej som gör en grej och att inte använda fusk.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte begå sådana dumma beslut som jag begick och att inte fuska för det är bara störande och dåligt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka