Nekad kungpung1 | Medlem ansökning (HenSi)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kungpung1

Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198951355541/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mille

Vad är ditt discord namn? elaztic#0628

Vad är ditt födelsedatum? 22 December 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Albert Axelsson och han är 26 år gammal och hans intressen är att köra MC och meka med motorfordon. Utöver detta så älskar han även att laga mat och baka. Albert Axelssons mål är att bli anställd som exempelvis polis för att kunna hjälpa till i staden och känna att han är behövd. Han gillar när det händer mycket och passar därför inte som kontorsarbetare. Han vill helt enkelt bara vara en vanlig medborgare som hjälper till i staden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive eftersom att jag saknar känslan med roleplay. Det var nu cirka en månad sedan jag körde RP påriktigt och saknar det väldigt mycket. Jag har tidigare spelat på servrar som Invasion och Drömstaden. Dock så kändes det inte som att de hade så bra staffs eller en bra karta. Utöver detta kände jag spontant att RP nivån var väldigt låg på båda servrarna. Jag är ute efter trevligt RP och det känns som att det finns att hitta här. Från det jag har sett av min kompis verkar denna server väldigt trevlig och inbjudande och med tanke på att det är ett stort community så betyder det att det i de flesta fall kommer vara ganska många inne på servern. Och jag tror att det flesta kan hålla med om att det mär roligare att vara många när man kör RP.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En bättre rp nivå osv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska göra så båda har det kul och så båda kan vinna i ett scenario.

Hur hittade du Unive? Genom Grow masters youtube videos och vänner

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka