Antagen Kungen12344 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

staltrimmern

Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? oscar

Ditt discordnamn: staltrimmern

Ange ditt födelsedatum 14 Augusti 2009

Varför ska just du bli staff? Jag skulle vara en utmärkt staff på Unive Roleplay FiveM eftersom jag är engagerad, ansvarsfull och har god kommunikationsförmåga. Jag brinner för att skapa en positiv och rättvis spelupplevelse för alla och ser till att alla följer serverns regler. Med tidigare erfarenhet av både FiveM och serveradministration är jag tekniskt kunnig och kan snabbt hantera eventuella problem som uppstår. Jag vill vara med och bidra till att utveckla servern och se till att alla spelare känner sig välkomna och respekterade.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Asså allt fungerar väll helt okej men jag skulle säga att det kanske är vissa som pratar ooc ingame eller powergamar lite ingame också det är väll lite dem problem jag har sett o hört när jag själv varit inne o spelat på servern om vi bortser från sånna icke medlemmar för dem lallar något enormt och är bara inne på servern och förstör just där och då vad jag har sett och hört av icke medlemmarna men annars överlag tycker väll jag att kriminella rpen kan höjas lite mer för det hade varit kul med mera social rp inne på servern som jag vet att unive haft ett litet bekymmer med är just den sociala biten med dem kriminella spelarna osv. men annars tycker jag unive är väldigt bra för att ligga på en sådan hög spelar bas.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Tillsammans med övriga staff-teamet skulle vi först säkerställa att serverns regler är tydliga och lättillgängliga för alla spelare, särskilt gällande OOC powergaming, lall och osocial RP. Vi skulle aktivt övervaka spelbeteende och snabbt agera vid problem, både genom att ge vägledning till spelare som inte följer reglerna och genom att tillämpa rättvisa konsekvenser för allvarliga eller upprepade överträdelser. Vi skulle också uppmuntra en positiv och inkluderande gemenskap genom att organisera events och aktiviteter som främjar socialt rollspel. Vårt mål är att skapa en rättvis och rolig spelmiljö för alla.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt i sin staff-roll innebär att alltid vara objektiv, respektfull och rättvis när man hanterar situationer. Det handlar om att hålla en lugn och neutral ton, vara tydlig i kommunikationen och följa serverns regler konsekvent. Det är också viktigt att vara lyhörd för spelarnas behov och lösa konflikter på ett diplomatiskt sätt. För mig är det mycket viktigt att agera professionellt, eftersom det skapar en trygg och positiv miljö för alla spelare och visar att staff-teamet är pålitliga och rättvisa, vilket i sin tur stärker serverns gemenskap och rykte.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? För att balansera mitt staff-arbete med mitt privata liv och min RP skulle jag sätta upp tydliga tidsramar och prioritera mina åtaganden. Jag skulle planera mina arbetspass som staff på tider när jag inte har andra åtaganden, vilket gör att jag kan vara fokuserad och effektiv. Samtidigt skulle jag se till att jag har tillräckligt med tid för att njuta av min egen rollspelsupplevelse och upprätthålla en sund balans mellan spel och andra aspekter av mitt liv. Det är viktigt att inte låta staff-rollen påverka mitt välmående eller min upplevelse av spelet negativt.

Hur länge har du spelat på Unive? kom till unive 12 juni 2024 men har spelat aktivt från kanske 15 augusti skulle jag säga

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har tidigare erfarenhet som staff i olika FiveM-communityn där jag har arbetat med att utveckla servern, hanterat mycket ingame med commands och liknade men har även mycket erfarenhet inom discord och roller och saker utanför det som händer i självaste spelet. på andra servrar har jag även hanterat kanske miljön och hjälpt nyinkomna folk att känna sig trygga osv för det är viktigt att servern ser bra ut och har ett bra rykte

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? njae jag kan anpassa mig till allt men är väll kanske lite mera oerfaren inom dem som jag ej valt skulle jag säga. Tack för mig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka