Inaktuell ! Alfredo | Ansökan till Staff (frankho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

! Alfredo

Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred B

Ditt discordnamn: kkz1x_

Ange ditt födelsedatum 4 April 2010

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff eftersom jag gillar att hjälpa folk och göra servern till en bättre plats. Jag är aktiv, lyssnar på andra och försöker alltid lösa problem på ett bra sätt. Jag tycker också att det är viktigt att ha bra RP och att reglerna följs.

Jag tror att jag kan bidra med min positiva attityd och att jag alltid vill lära mig och bli bättre. Jag vill hjälpa både spelare och servern att växa och ha en bra miljö för alla.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att kommunikationen mellan staff och spelare ibland kan bli otydlig. Det kan leda till missförstånd som påverkar RP och spelupplevelsen. Jag vill hjälpa till att förbättra detta genom att vara tydlig, lyhörd och se till att alla känner sig hörda.

Sen på Kriminella sidan, Där jag kommer satsa på att bli krim ansvarig, Jag tycker att det är väldigt dålig rp nästan varje senario så blir det dåligt, Ingen bra RP..

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? För att lösa detta tillsammans med Staff-teamet skulle jag vilja införa tydligare rutiner för kommunikation, som att säkerställa att information når ut till alla på ett enkelt sätt via Discord eller forumet. Jag skulle också jobba på att vara en länk mellan spelare och staff, för att snabbt lösa problem och minska missförstånd.

När det gäller den kriminella sidan vill jag jobba nära krimansvariga för att höja RP-standarden genom att sätta tydliga förväntningar och ha workshops för att hjälpa spelare utveckla sitt rollspel.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt som staff innebär att alltid bemöta spelare med respekt, vara rättvis och följa reglerna oavsett situation. Det handlar också om att hålla sig lugn och saklig, även i stressiga eller svåra scenarion. För mig är det väldigt viktigt att vara professionell eftersom det påverkar hur spelarna ser på staff-teamet och servern som helhet.

Professionalitet är grunden för att skapa förtroende mellan staff och spelare. Jag ska alltid se till att mina beslut är objektiva och välgrundade, och att jag kommunicerar tydligt och vänligt med alla. Genom att vara ett bra föredöme visar jag vad servern står för och hjälper till att bygga en positiv miljö.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer att balansera mitt staff-arbete med RP och mitt privatliv genom att planera min tid noggrant. Jag prioriterar skolan och annat viktigt först, men ser till att vara aktiv på servern så mycket jag kan. När jag spelar kommer jag att kombinera RP och staff-arbete, men alltid sätta staff-rollen först om något händer. Jag ser också till att inte överarbeta mig själv för att hålla allt på en bra nivå.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive sedan den 27 oktober 2024. Har spelat här förut.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har tidigare erfarenhet som staff på flera andra servrar. Jag har hanterat olika typer av situationer, från att lösa konflikter till att hjälpa spelare med problem. Jag trivs med ansvaret och gillar att bidra till att skapa en positiv spelupplevelse för alla.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag skulle inte vilja jobba med Donation-området eftersom jag föredrar att fokusera mer på RP och hjälpa spelare direkt istället. Ekonomiska frågor känns inte som min grej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka