Accepterad Kungen1234 | Medlem ansökning [ThaiTaxi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kungen1234

Medlem
Meddelanden
83
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? kungen11133

Vad är ditt födelsedatum? 7 Februari 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Daniel Rossi. Han är 33 år gammal. Han har en storebror som heter Alexander. Daniel är född i Italien men har nu flyttat till Sverige när han bara var ett barn. Han hade det svårt då han studerade svenska i ett långt tag. Men nu pratar han flytande svenska. Hans föräldrar hette Dante och Serena. Dom dog i en bilkrasch vilket Alexander har berättat för dig. Efter som hans föräldrar inte levde bodde han hemma hos sin trevliga moster Anita som bodde i Sverige. Hon hjälpte han mycket när han studerade svenska. Just nu jobbar han på dhl. när man pratar med han är han nästan alltid glad. Men när man pratar med han om hans föräldrar blir han lite ledsen men det brukar gå över. Daniel älskar bilar. Det har han gjort sedan han var liten. Han gillar när bilar låter mycket och går snabbt. Han brukar kolla när andra trimmar och gör sina bilar snyggare

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med roliga senarion. Jag är mycket bra på att använda /me.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att jag inte ska försöka vinna alla senarion. Jag ska också låta andra vinna senarion.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Till exempel: RDM=dödar någon utan anledning. VDM= använda fordon som ett vapen. FEARRP= inte värdar om sitt liv

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja, jag skulle säga att jag har erfarenhet, Jag har spelat i två veckor utan medlemskap eftersom jag känner att det är dags att bli medlem och att jag vill fortsätta spela på servern.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej inte vad jag tänker på just nu..

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka