Accepterad swixxy | Medlem ansökning [Ida]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lindo

Icke Medlem
Meddelanden
324
Reaction score
25
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? swka

Vad är ditt födelsedatum? 28 November 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Alexander Rossi, 30 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, social, trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Alexander Rossi. Han är född 1985-11-28. Han har även en brorsa som bor här i staden. Han heter Daniel Rossi. Alexander är uppvuxen i italien. Han tyckte det var svårt att lära sig prata svenska men nu kan han prata nästan flytande svenska. Hans föräldrar, Dante och Serena dog i en bilkrash när Alexander inte ens hade fyllt 4 år. Så han minns inte så mycket av dom. Detta gjorde han väldigt ledsen och han var deprimerad under nästan hela sin uppväxt. Under hela Alexanders uppväxt så har han levt med sin brorsa daniel och hans moster. Alexander känner sig väldigt ledsen att han inte fick leva med sina föräldrar. Nu bor han i staden Unive och ska försöka förbättra sitt liv och sina känslor genom att försöka få jobb på en bilfirma eller något som har med bilar att göra då det har vart hans största intresse under hela hans liv. Just nu jobbar han som byggare. Alexander är alltid glad så därför passar han bra i staden Unive. Han växte upp med kriminella vänner så det påverkar han än idag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med många sociala & kreativa scenarion. Jag är även väldigt bra på att använda /me då jag rpade sjukvårdare mycket förut. Jag skulle säga att jag vet hur man rpar för att båda sidorna ska ha kul.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska låta motparten vinna scenarion ibland så att båda sidorna ska ha kul inom rpn. Det blir inte så kul ifall bara en sida vinner hela tiden. Alltså att man medvetet gör så att motparten vinner scenarion ibland.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har fått lite små bans som tex powergaming och sånt, men alla bans som jag har fått har jag tagit lärdom av och inte upprepat

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Suntförnuft är den regeln man ska utgå ifrån hela tiden inom sitt rpande. Det är att man ska tänka om det är realistiskt. Tex det är inte så realistiskt att gå fram och tjuvkoppla en bil vid sjukhuset och ifall man gör det så blir man bannad för sunt. Fearrp är att man inte bryr sig om sitt liv. Man ska alltid bry sig om sitt liv. Powergaming är att man tex inte rpar på skador efter en krock. Jag kan alla regler men orkar inte skriva alla. Har även vart staff förut.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka