Accepterad Kullen gaming | Medlem ansökning (frogge)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kullen gaming

Icke Medlem
Meddelanden
90
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? karl

Vad är ditt discord namn? kalle9210

Vad är ditt födelsedatum? 22 Mars 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Fjalar Karlsson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, Omtänkssam, Social

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Fjalar Karlsson bor i Unive och är en riktigt snäll och omtänksam person som alltid vill allas bästa. Han har ett starkt självförtroende och vågar stå upp för både sig själv och andra. Fjalar är den som sprider positiv energi vart han än går och är alltid redo att hjälpa till när någon behöver det. Han är också en social och lättsam kille som många ser upp till, och han har en avslappnad inställning till livet som gör att han alltid verkar ha saker under kontroll.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra rp, med bra socialkompetens med andra spelare, Jag spelar främst för att skapa rolig rp och inte på något sätt spela för min egna del utan för att alla ska ha rolig. Har goda kunskaper inom rp då jag har rpat en hel del med 1000+ timmar på spelet. Har varit medlem och haft ett ex antal olika jobb på servern har bra koll på hur man ska rpa. Kommer bidra med bra och rolig rp som kommer få rpn att gå framåt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för andras skull också att hela tiden spela för sin egna vinst är inte hållbart och kommer leda till ban i slutändan jag har god koll på detta att man till exempel låter polisen vinna ibland i sitt scenario man gör eller om det är krim relaterat att man låter motparten vinna alltså inte gå emot några regler, lätt att man använder sig av suntförnuft och bryter mot regler i scenario alltså blir det inte roligt för motparten

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har brytit mot regler förut men man lär sig med tiden och har 1000+ timmar på bara unive och har god erfarenhet kring rp och vet hur man skapar en bra rp nivå.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Suntförnuft, att man tänker på om man hade gjort det i irl och om det är logiskt att göra det som ens karaktär. Powergaming, voltar med bilen och låssas att inget hände och kör vidare utan att rpa att man är skadad.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej men är bra på RP

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka