Accepterad knekten12 | Medlem ansökning (frogge)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

knekten12

Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? knekten12

Vad är ditt födelsedatum? 11 Maj 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jonte karlsson 21

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Omtänksam,Rolig, snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jonte är 23 år o är född och uppvuxen i sverige. Han hade en bra uppväxt, De gick bra i skolan och han hade många vänner. Han växte upp i en liten by i Småland med sin mamma pappa och sin hund. Hans pappa jobbade på ett kontor och hans mamma med. Han hade många drömmar ex att jobba med bilar. Varför han gillar bilar är för hans morfar som jobbade med bilar, Jonte fick vara med hans morfar i garaget mycket och lära sig saker om bilar, tyvärr gick hans morfar bort för några månader sedan. Hans framtida planer är att lära sig mer om bilar och kanske börja jobba som mekaniker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra roliga scenarion och ett socialt rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De är att jag inte ska vinna varje scenario och låta andra vinna med. ex jag åker in på fel område och 1 bil kommer och dom tar fram vapen, då ska jag inte åka där ifrån utan stanna och ah ett socialt och roligt scenario.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja men de va ganska länge sen. Men jag antar att jag lärde mig att inte göra samma misstag igen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? NLR-Power gaming-Sunt förnuft-Vdm

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka