Accepterad Kullen gaming | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kullen gaming

Icke Medlem
Meddelanden
90
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/exoplayer41/

Ditt Hex-ID: 1100001161118b3

Vad är din discord tagg? Kalle#1025

Vem var det som bannade dig? DifNoah

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? 90+ bans (problem spelare)

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag kan tydligen inte bete mig och har alldeles för många bans.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Gjorde ingenting hade inte blivit bannad på ett bra tag och sedan blir jag bannad från ingenstans. Plus hade fått en tillsägelse i support typ 4 dagar innan och lyssnat och skärpt mig rejält och tagit rpt mycket mer seriöst och haft mer kul då också

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Absolut inte en felaktig ban jag menar 90+ bans kan ses som väldigt mycket men sanningen är att jag i början av mitt rpande inte kunde så mycket regler och då blev det skit många sv-bans och även regelbrott som skedde. Jag skyller inte ifrån mig på något vis ibland har mitt lalliga beteende gjort det medvetet. Men jag fick en varning tidigare att jag måste skärpa mig i support och då gjorde jag på riktigt det. Sen blir jag bannad helt random när jag bara 4 dagar innan fått en tillsägelse och inte ens blivit bannad.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har som sagt blivit bannad mycket och försöker på riktigt förbättra mig. Jag försöker alltid utveckla min rp. Jag har varit bannad nu i 4-5 månader. Vill verkligen ha en andra chans hade redan förbättrat mig då jag blev bannad hade ju blivit tillsagd.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle utveckla denna. Jag skulle ha rpat mer seriöst från början och läst reglerna och inte lallat. Jag borde ha gjort det för då hade jag insett att riktig rp är nog fan det roligaste som finns och jag förstår inte förstått det tidigare. Vill verkligen ha en till chans på servern och det är bara att skicka iväg mig och jag gör nåt 1 sista chans lovar att jag kommer att sköta mig och ha roligt och rpa med folk på servern och har sett alla era videos på youtube för att vara extra säker på att jag vet vad jag ska göra i olika scenarion så jag inte får fler banns om jag nu får en till chans

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jaa absolut!!!!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Blir du bannade en endaste gång till då åker du på black igen, du får en chans nu att visa.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka