Accepterad Kudden07 | Ban överklagan [3e20]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kudden07

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198837658400/

Ditt Hex-ID: steam:1100001344bf320

Vad är din discord tagg? Kudden#8729

Vem var det som bannade dig? Ferry

Hur lång tid var din ban? 30 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Rasism

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sa något rasistisk som jag ångrar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina klubbmedlemmar hängde i vårt nya klubbhus då vi fick massa besök och uppmärksamhet. Jag rpade på min karaktär Ola som är skojglad och väldigt bestämd av sig. Då frågade jag en av besökarna . -vill du ha något starkt att dricka? Med min glada, skojiga ton. Då mötte han mig med en glad ton och sa att han inte dricker alkohol för att han skulle köra. Samtidigt som han sa det sa hans kompis att han var muslim. Jag uppfattade det som att det var på skämt eftersom han sa det med en skämtaktig ton och att båda skrattade efter han sa det. (Att han inte var muslim på riktigt ig trodde jag då). Han som då var "muslim" visste jag inget namn på så då kallade jag han muslim. Sen så fortsatte dialogen om att han ville ha vatten och inget starkt och då eftersom att jag rpar på att Ola är så bestämd av sig så då gav jag mig inte. Då säger jag att jag ska ge han en öl endån, men då insesterar mannen igen och då rpar jag på att Ola blir upprörd. Det har ingeting med att göra att han var muslim. Efter det så pratade vi inte med varandra på ett tag och jag började prata med några i klubben. Sen så frågar killen kan jag få lite vatten. Då låser det sig i mitt huvud och jag vet inte vad jag ska säga så då slank jag ur mig inte du din jävla muslim. Vilket var väldigt dumt sagt som jag ångrar djupt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban, men jag ångrar mitt beteende och jag tycker inte att det var acceptabelt. Jag tycker att jag nu förtjänar en andra chans att förbättra mitt misstag eftersom att jag har haft en bra stund att tänka över mitt misstag och jag skulle gärna ta en andra chans om jag skulle få en. Då jag kan visa att jag har fattat bannen och att jag tagit lärdom av den.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat formulera mig på ett bättre sätt och tänkt till en extra gång innan jag utryckte mig. Detta har aldrig hänt mig förut och jag kommer att se till att det inte händer igen. Jag var grov i munnen då, men har nu försökt att lägga av med de grova språket samt försökt att tänka efter innan jag gör och säger saker.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Jag har lärt mig att jag ska tänka efter vad jag gör och säger innan jag agerar. Jag ska också försöka att lugna ner mig när det uppstår en stressig situation så att jag inte säger något dumt jag egentligen inte menar. Jag ångrar mig djup och kommer inte att upprepa detta beteende. Jag tycker att mitt beteende var helt oacceptabelt. Jag vill gottgöra mig om jag får en andra chans.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka