Accepterad Kryger_12221 | Medlem ansökning (Daagmask)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kryger_12221

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt riktiga namn är William

Vad är ditt discord namn? Mitt discord namn är @realkryger

Vad är ditt födelsedatum? 18 Maj 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Erik Nilsson (1980-05-18)

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, konstig och omtänksam.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Hans bakgrund har varit som man vill att den ska va man får respekt i familjen och man får allt som man vill ha, framtids planerna är att han vill börja jobba på mekonomen eller som ambulans inne på unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? De jag kan bidra med är att ha bra rp och försöka ha så kul som möjligt för att man ska kunna nå den rp nivån man vill ha på en rp server.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte behöver spela för vinst hela tiden att man ska spela för att ha kul och inte för att sitta i support och sånt hela tiden för att man lippar pågrund av en liten sak.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har råkat bryta mot några regler men jag har lärt mig efter de för nu är jag lång erfarenhet inom rp och mer än vad jag hade innan.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Suntförnuft, de är ju rpns största regel och den du spelar efter. Rdm, att du tex bara skjuter någon för att du inte har något och göra och inte har någon anledning. Vdm de är att du bara kör över någon utan anledning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inget om mig men att man ska ha kul och hitta nya vänner och vara trevlig.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka