Accepterad Kryddaa | Ban Överklagan [Barbiee.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kryddaa

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199242191830/

Ditt Hex-ID: 11000014c68a3d6

Vad är din discord tagg? Kryddaa

Vem var det som bannade dig? Barbie

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-03-20 191401.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag hade ett par jeans som glittrade för dom mer än vad dom glittrade för mig så missförstog de och fattar att det är 100k or die kläder när jag ser från dom pov

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Hade på mig ett par jeans och fråga om man fick ha dom och då skrev dom nej och då gick jag ut för att visa att man it fick has fom och då började han skriva emot för att han tyckte de va fel och då väntade jag bara tills dom var klar och då så när jag väntade blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja jag fattar att det var rätt beslut men den vart lite mer skälvklart när jag såg deras pov i hur det såg ut för det såg annorluna ut för mnig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad för att inte rpa på skadorna har 3 tidigare bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ta av dom direkt och skippat hela konversationen och undvika bannen och rpa vidare

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte använde 100k or die kläder

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka