Nekad Krydda | Ban Överklagan FILIRI

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Krydda

Icke Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Mortensson12321/

Ditt Hex-ID: 11000014c68a3d6

Vad är din discord tagg? Mortensson

Vem var det som bannade dig? @Filiri

Bild på banmeddelande: bild_2025-10-15_162418491.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att bilen var buggad och jag kunde inte putta elr bärga biolen elr köra den ifrån proten även fast jag försöjte flytta på bilen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på auto och mitt tjänstefordons däck försvann helt random och gick söner helt fast den var på och var ej kör bar och det gick ej att putta då väljer jag att åka till staionen för att hämta en ny bil så jag kan typ köra på bilen för att flytta den så den ej står ivägen men då blir jag bannad halvägs dit det fuinns klipp med fliri vägrar skicka klippet som bevisar händelsen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Helt felaktig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Länge sedan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej eftersom bilen var buggad så gick den ej att göra ngt åt saken Jag kräver bevis på att det var jag som ställde bilen där det var min kompis och inte jag

Har du lärt dig någonting efter din ban? felaktig Finns klipp som bevisar att bilen var buggad men fliri har valt att radera klippet för att jag inte ska kunna bevisa

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka