Krydda | Ban Överklagan [320]

• Trådskapare Trådskapare Krydda
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
K

Krydda

Gäst
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199242191830/

Ditt Hex-ID: 11000014c68a3d6

Vad är din discord tagg? Kryddaa

Vem var det som bannade dig? Berra1213 X Azzpa

Bild på banmeddelande: 1742414819207.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag grov suntförnufta och det var dåligt av mig det var ganska självklart när jag såg det från ett annat perspektiv

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. https://cdn.discordapp.com/attachme...48396e768bc67d5b4e34332740d3bb86614f4faf2532&

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja jag tycker det var väldigt fel av mig och jag har lärt mig av min ban och det kmr aldrig att hända igen jag har adhd så gör lite fel då och då men jag försöker tänka på dom medan jag spelar och ska bli bättre på att förlja reglerna

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har 1 tidigare ban då jag inte rpade på mina skador när jag våltade med bilen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat dra där ifrån och planerat ngt istället för att åka rakt på sak och köra på polisen fattar att det var väldigt dåligt och såg väldigt dåligt gjort och ser i efterhand att jag har gjort fel och jag ångrar det

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig skit mkt och kmr nu att följa reglerna och tänka 1 gång innan jag glr ngt om jag ksk kmr göra ngt fel så jag blir bannad igen och det kmr inte hända då jag kmr vara sten hård på att följa reglerna på unive n u

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrat av en moderation:
Ni taggade bara ena staffen som banna mig men antar att man bara taggar 1

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka