- Meddelanden
- 82
- Reaction score
- 1
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar
Vad heter du på discord? boden#1299
Ange ditt födelsedatum 12 Juli 2001
Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? de tider då jag inte jobbar(jobbar inte 7-4 utan kanske jobbar morgon ena dagen sedan kväll den andra dagen) men lite grovt räknat så är jag inne kanske mellan 1-5h per dag oavsett helg eller vardag.
Vad är det som får dig att söka till Trainee? har spelat på unive och insett att det inte är tillräckligt med "ögon i himmeln" de tidiga timmarna på dygnen t.ex kl 07-14 kan det vara rent kaos inne på servern, tycker att oavsett vilken tid man går in på unive så ska upplevelsen vara i stortsätt likadan. tycker inte det är kull att sparka eller banna folk då jag ser ett större värde i att peka direkt på plats vad personen gör eller gjort för fel. alla kan inte förstå men alla kan lyssna. Tycker om att hjälpa folk och det känns som en stor grundbult i att vara en i staff-teamet. finns väldigt mycket som jag tror kommer vara behövligt till modsen t.ex inte banna folk för att man är vinklad utan även att få den bannade att förstå varför den blev bannad.
Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? som sagt under morgonen på servern kunna bibehålla en rp nivån under hela dagen. men även såklart på kvällen och helger då det är väldigt mycket som sker och det kan bli relativt kaotiskt
Hur länge har du spelat på Unive? i totalen kanske 6 månader
Har du några tidigare erfarenheter? Som servervakt då jag åkt runt och dvat, hjälpt folk i scenarion , kickat och sällan bannat folk då jag hellre hjälpte de med saker som riktlinjer eller hjälpa de nya med skjuts till klädbutiker etc. väntade på stafintervju förut men min ansökan blev nekad då det gick 18 dagar utan att jag kunde få interjun då jag var inne
Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? kan grunderna t.ex dv, revive, toogleid, bring, svbann, who, lär mig väldigt snabbt så de kommer inte bli något problem
tänker att ingen kan alla kommandon felfritt förns man börjat använda dem men de jag redan kan är ju som sagt bara SV relaterade.
/noclip - Gör dig osynlig och tillgång till att flyga.
/togglename - Steamnamn och id över alla spelares huvud.
/spec - Lista över serverns spelare för att specca.
/unfreeze (id) - Slutar att frysa en person.
/sqlunban (Hex-id) - Används för att unbanna en person som fått godkänd överklagan.
/svban - En ban som varar i en timma.
sqlban (id) (tid) (anledning) - Banna en person.
/bring (id) - Teleportera en spelare till dig.
/sqlbanhistory (id) - Historik över spelarens tidigare bans & kicks.
/goto (id) - Teleportera till en spelare.
/skin (id) - Ge en person tillgång till att ändra sin karaktär visuellt.
/svc (meddelande) - Meddelande till servervaktschatten.
/sc (meddelande) - Meddelande till staffchatten.
/annnounce - Skriv ut ett extra synligt meddelande i chatten för att uppmärksamma.
/who (id) - kolla personens behörighet (medlem, kriminell mm)
/freeze (id) - Fryser fast en person och begränsar möjligheten till att röra sig.
/dv - Ta bort fordon.
/tpm - Teleportera till waypoint.
/toggleid - Id över alla spelares huvud.
/kick (id) (anledning) - Används för att kicka någon.
/sqlbanoffline (steam id) (tid) (Anledning) - Bannar en person som är offline.
/giveitem (id) (item) - Ge ett föremål till spelare.
/setjob (id) (jobb) (rang) - Du ger en person ett jobb samt vilken rang.
/revive (id) - Återuppliva någon.
Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Dyslexi
Vad heter du på discord? boden#1299
Ange ditt födelsedatum 12 Juli 2001
Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? de tider då jag inte jobbar(jobbar inte 7-4 utan kanske jobbar morgon ena dagen sedan kväll den andra dagen) men lite grovt räknat så är jag inne kanske mellan 1-5h per dag oavsett helg eller vardag.
Vad är det som får dig att söka till Trainee? har spelat på unive och insett att det inte är tillräckligt med "ögon i himmeln" de tidiga timmarna på dygnen t.ex kl 07-14 kan det vara rent kaos inne på servern, tycker att oavsett vilken tid man går in på unive så ska upplevelsen vara i stortsätt likadan. tycker inte det är kull att sparka eller banna folk då jag ser ett större värde i att peka direkt på plats vad personen gör eller gjort för fel. alla kan inte förstå men alla kan lyssna. Tycker om att hjälpa folk och det känns som en stor grundbult i att vara en i staff-teamet. finns väldigt mycket som jag tror kommer vara behövligt till modsen t.ex inte banna folk för att man är vinklad utan även att få den bannade att förstå varför den blev bannad.
Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? som sagt under morgonen på servern kunna bibehålla en rp nivån under hela dagen. men även såklart på kvällen och helger då det är väldigt mycket som sker och det kan bli relativt kaotiskt
Hur länge har du spelat på Unive? i totalen kanske 6 månader
Har du några tidigare erfarenheter? Som servervakt då jag åkt runt och dvat, hjälpt folk i scenarion , kickat och sällan bannat folk då jag hellre hjälpte de med saker som riktlinjer eller hjälpa de nya med skjuts till klädbutiker etc. väntade på stafintervju förut men min ansökan blev nekad då det gick 18 dagar utan att jag kunde få interjun då jag var inne
Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? kan grunderna t.ex dv, revive, toogleid, bring, svbann, who, lär mig väldigt snabbt så de kommer inte bli något problem
tänker att ingen kan alla kommandon felfritt förns man börjat använda dem men de jag redan kan är ju som sagt bara SV relaterade.
/noclip - Gör dig osynlig och tillgång till att flyga.
/togglename - Steamnamn och id över alla spelares huvud.
/spec - Lista över serverns spelare för att specca.
/unfreeze (id) - Slutar att frysa en person.
/sqlunban (Hex-id) - Används för att unbanna en person som fått godkänd överklagan.
/svban - En ban som varar i en timma.
sqlban (id) (tid) (anledning) - Banna en person.
/bring (id) - Teleportera en spelare till dig.
/sqlbanhistory (id) - Historik över spelarens tidigare bans & kicks.
/goto (id) - Teleportera till en spelare.
/skin (id) - Ge en person tillgång till att ändra sin karaktär visuellt.
/svc (meddelande) - Meddelande till servervaktschatten.
/sc (meddelande) - Meddelande till staffchatten.
/annnounce - Skriv ut ett extra synligt meddelande i chatten för att uppmärksamma.
/who (id) - kolla personens behörighet (medlem, kriminell mm)
/freeze (id) - Fryser fast en person och begränsar möjligheten till att röra sig.
/dv - Ta bort fordon.
/tpm - Teleportera till waypoint.
/toggleid - Id över alla spelares huvud.
/kick (id) (anledning) - Används för att kicka någon.
/sqlbanoffline (steam id) (tid) (Anledning) - Bannar en person som är offline.
/giveitem (id) (item) - Ge ett föremål till spelare.
/setjob (id) (jobb) (rang) - Du ger en person ett jobb samt vilken rang.
/revive (id) - Återuppliva någon.
Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Dyslexi
Senast ändrad: