Nekad Kronix1x | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kronix1x

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199088863027

Ditt Hex-ID: steam:110000143450733

Vad är din discord tagg? kronix3802

Vem var det som bannade dig? Pagge

Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag frågade om en straff hade autism och jag visste inte om att det är en straff diss trodde man fick fråga sånna där frågor.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag rpade på unive sen blev jag kickad från servern de va Pagge som kickade mig och då taggade jag han i unive discord chatten och frågade om han hade autism

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det är felaktig ban för att det är inget diss de är en fråga enligt mig men jag så hemskt mycket om ursäkt till Pagge om han tog åt sig för de jag skrev

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit bannad tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tagga han i chatten och fråga varför du kickar mig från servern? Istället för att fråga han om du har autism?

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte fråga staffs sånna där frågor och kanske inte gå in på sånna där känsliga ämnen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka