Accepterad Kristoffer.. | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kristoffer..

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198365612638/

Ditt Hex-ID: 110000118291a5e

Vad är din discord tagg? .kebabtallrik.

Vem var det som bannade dig? bubblegum

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-04-07 171638.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffen bannade mig för att jag inte tog min spelkaraktärs liv på allvar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo vi åkte efter ett dodge ram. Sen så helt random säger dem följ efter oss och vi skjuter dig. Då frågar jag vrf sen säger någon svord dom. Sen hoppar dem ut och söger inget och skjuter ner mig. Sen skjuter ihjäl min polare "Vi är på crossar". Sen så valde jag att ställa mig upp och skjuta när en stog mig med vapen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tror att det var jag som gjorde fel och att banan inte var felaktig. Jag förstår nu att jag bröt mot reglerna i spelet genom att inte ta min spelkaraktärs liv på allvar. Jag agerade på ett sätt som inte var okej enligt unives regler och det ledde till att jag blev bannad. Jag inser att jag hade ett ansvar att följa unives regler och att mitt beteende var felaktigt. Nu är jag redo att lära mig av mitt misstag och följa reglerna bättre.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad förut som ni ser och jag är inte stolt för det. Men jag är redo för att förbättras och jag har gjort det jag har inte blivit bannad på ett bra tag innan detta. Men som sagt så gjorde jag dåligt av mig nu. Men jag har fått ban för att jag slog folk på sjukhuset för ett tag sen. Men jag har lärt mig av detta och nu så kommer jag aldrig slåss på allmänna platser igen. Dem flesta banns är dock mindre bans men fortfarande inget jag står för och är stolt över.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha gjort annorlunda genom att respektera spelets regler och ta min spelkaraktärs liv på allvar. Istället för att agera på ett sätt som bröt mot spelets ton och regler, kunde jag ha spelat på ett sätt som var mer i enlighet med vad som förväntades av mig som spelare. Genom att vara mer försiktig och ansvarsfull i mina handlingar skulle jag ha kunnat undvika att bli bannad och bidragit till en mer positiv spelupplevelse för alla inblandade.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Självklart, min ban har varit en ögonöppnare för mig. Jag har verkligen förstått betydelsen av att följa spelets regler och att vara empatisk mot andra spelare. Att inse hur mina handlingar kan ha en negativ inverkan på andra har fått mig att reflektera över mitt sätt att spela. Nu är jag mer medveten om hur mina val påverkar spelgemenskapen och jag är fast besluten att vara mer ansvarsfull och att bidra till en positiv och bättre spelupplevelse för alla inblandade.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka