Nekad kristofe | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

realbenjiii

Icke Medlem
Meddelanden
357
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199490247449/

Ditt Hex-ID: steam:11000015b31ab19

Vad är din discord tagg? realbenjii

Vem var det som bannade dig? Ingen anning eftersom det var dc asså jag blev på min andra ban överklagese har bevis accpterad sen direkt efter joinar så blir jag bannad ur dcn

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-10-20 171905.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han som hacka mitt konto satt och skicka massa dåliga saker och skriver till alla ägare om rollert sånt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var så att min dc har varit hackad i ett tag mannen som hade hackat min dc hade skrivit. till en annan Ägare bett om roller då jag har aldrig gjort det eftersom det finns en regel att man inte får göra det därefter hade de tagit bild på det skickat till en Staff som inte finns längre på servern de bad han hoppa support då va hade han inte respekt till någon på servern utan att sa dåliga saker den tiden hade jag försökt få inlogg men nu lyckades jag nu e jag

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Gället mig skulle jag säga Ja det är felaktig ban eftersom visste ej detta skulle hända ifall jag vet jag skulle säga att jag som gjorde fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ska vara helt ärlig eftersom ja vill ej ljuga skulle jag säga kommer inte riktigt ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Självklart att lyssna på phlip det han skrev i nyheter att vara försiktigt med det nu

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att vara försiktigt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Självklart ta eran tid gör ert bästa grymma e ni staff teamet HÅLLER TUMMARNA

Nekad, du fick komma tillbaka men valde sedan att förfalska dina rollbilder vilket resulterade i en ny ban.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka