Accepterad kristofe | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

realbenjiii

Icke Medlem
Meddelanden
357
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199490247449/

Ditt Hex-ID: steam:11000015b31ab19

Vad är din discord tagg? realbenjii

Vem var det som bannade dig? Phlip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-01 205439.pngSkärmbild 2025-01-28 200354.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Gjort ett misstag som jag har ångrat mig år nu

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Tja! Nu ska jag berätta vad som har hänt tiden vid 2024 va det sommar det var en dag som en vän vän skriver till mig frågar ifall jag vill gå till hans server jag säger nej eftersom jag kör unive osv! sen så skriver jag till personen igen om delägare jätte dumt av mig och jag ber så hemst mycket om ursäkt efter det jag har gjort fattar till 100% vad jag har gjort nu det är nyytt år 2025 fresh jag är nu mycket äldre jag är 17 nu så jag e nu mogen eller väll mogen sen efter tar personen jag bad om roller bild skickar visare till en högre staff sen så blev jag normal bannad asså p bannad då gör jag en falskt ban överklagelse jag ber så hemst mycket om ursäkt efter allt jag har gjort jag gillar unive botten av mitt hjärta ni kanske inte tror mig men jag lovar jag gråter med krossad hjärta skriver det här så jävla svårt när man e jätt ledsen hela min familj vet att varför jag är ledsen för unive va min första servern den gjorde mig forsätta med fivem MULITSTADEN VA TIDER de båda gjorde va kvar på fivem tänk er va 13 år gammal när jag körde fivem då var det Multistaden nej va sjukt nu e jag 17 tiider springer men nu e jag mogen jag skäms att sitter tårar när jag skriver det här men jag lovar er unive e min favo server ge mig chans väll mogen lämnat alla rp server säger det en gång till ber om ursäkt för allt jag har gjort philip ge mig en chans ber dig fdrån botte av mitt hjärta

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel falskt ban och bryter mot en regler frågar en annan rp server om roller (olojal) Nu kommer jag va lojal lovar er på hedersord

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer inte ihåg sorry

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? med att inte bryta mot en reglel så skulle detta alrig hända

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att vara lojal lämna alla rp servers va ärlig ban överklagelse

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det fattar jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka