Nekad Maxxen11 | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maxxen11

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin blacklist via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 409710230004563970
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Tjena! Vill vara fullt ärligt vad som hände. Jag samt en annan grabb var väldigt avensjuka på unive. Vi gick in på servens discord. Vi var väldigt arga över att några mods från en annan server börja här. Då började vi tjafsa mot dom här i unive discorden. Sen kom ägaren och då va jag väldigt arg och brydde mig inte ett piss på det som skulle hända i framtiden

Tar du ansvar för det som hände? Jag ber om ursäkt för det som hände. Ber om ursäkt till dig philp hur jag betede mig. Jag tar fullt ansvar för det som hände. Oavsett om jag var sur på någon osv. Anser inte att det är någon annans fel att det blev som det blev nu. Då jag har ansvar över det jag skriver i social media. Tar fullt ansvar över detta. Jag var inte mogen nog för att komma in på eran server. Har mognat nu och är redo för ett nytt äventyr.

Vad har du lärt dig sedan dess? Jag har lärt mig att jag tar ansvar för det jag har gjort och att det kommer bli konsekvenser i framtiden. Vill verkligen börja testa serven. Har aldrig testat serven inna och jag var allmän avundsjuk. Tycker i efterhand att det var super onödigt att lägga ut en avena gif i chatten. Ber om hemskt mycket om ursäkt över det och ångrar mig så mycket

Varför ska vi ge dig en till chans? Vad jag anser ska ni inte ge mig en chans. Jag betede mig väldigt dåligt och ångrar det väldigt mycket. Jag hoppas att jag kan få en chans utav er.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Bevis har ni misstänker jag. Kan inte lägga in bild här.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka