Nekad kristofe | Ansökan till Servervakt (Gaby_bs)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

realbenjiii

Icke Medlem
Meddelanden
357
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad heter du på discord? realbenjii

Vad är ditt Hex:ID 11000015b31ab19

Ange ditt födelsedatum 9 Augusti 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Är aktiv ganska mycket men olika tider då jag jobbar med farsan

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 8 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att banna/kicka folk som inte följer reglerna på servern. Som servervakt har du en uppgift att höja rp nivån genom att kicka eller banna folk säga till alla följer alla regler. Varje ban man ska skicka ska man dokumentera och skriva en anledning och varför han blev bannad för det är viktigt.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag tycker att jag passa inom positionen server vakt är aktiv och kan mycket om det jag är inte korrupt även kommer inte banna folk för inte de har gjort jag gillar detta positionen vet själv . vill ävem höja rpn i unive för jag ser att det är inte så bra rp jag är här för fixa det kommer alltid ha på clip när jag bannar sånt

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. abuse är att när jag typ ressar mig eller ge skin sånt t.ex använder säg togglename scenario eller toggleid allt mer

Nekad.

Anledning: du måste vänta 2 månader efter en permanent ban

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka