Nekad kristofe | Ansökan till Servervakt [Complain]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

realbenjiii

Icke Medlem
Meddelanden
357
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad heter du på discord? realbenjii

Vad är ditt Hex:ID 11000015b31ab19

Ange ditt födelsedatum 9 Augusti 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktiv alla dagar och hur länge jag vill

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 8 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. servervakts uppgift är att ålla servern seriöst och för minska lall servervakt är en del av Staff teamet. Servervakt har perms att kicka, svban, toggle id, togglename och ress sånt Till skillnad från staffs, så övervakar servervakter endast deras egna omgivning och ser till att reglerna följs. förska hålla servern rent och inte lalla

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag tycker att jag vill börja med det för känner för mig att jag kan inom detta yrket och har varit servervakt jag kan mycket om hur kommads ska användas och hur man ska hantera perms för det är viktigt att inte abusa jag är även här för stoppa lall jag själv ser att det är lite lall med de icke medlemmar som snackar OOC sånt för det är inte bra för minskar rpn det bli inte roligt för andra som vill rpa jag är aktiv, Och har även mycket koll jag visar respekt även kärlek till alla spelaar runt på servern. Jag kommer inte leka mig något för jag är servervakt och andra e medlem kommer även inte abuse eller på verka lall på servern kommer säga till att alla regler följs som unive har ställt och hjälpa servern så bra som möjligt att allt följs...

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse innebär att man använder sina pems med ressar eller har toggleid scenario eller togglename. Asså vad menas med abuse e att inte använda sina perms när man rpar för det är viktigt. ör att man inte kan låta motpartnerna ha en chans att vinna scenariot detta är inte okej. Abuse ska inte förekomma på servern.

STAFFSEN OM NI LÄSER DETTA KOMMER DET STÅ ATT JAG HAR VARIT P BANNAD DET VR FELAKTIV BAN SOM NÅGON STAFF RÅKA LÄGGA DET PÅ MIG SÅ DE UNNBNNAA MIG DIRKET RÄKNA INTE BANNEN

@Gaby_bs bro den första neka vi den för du trodde p bannan var inte fealaktiv plus då räknar vi inte den sen gjorde jag andra du säger 1 vecka vi räknar heller inte den denna räknar vi hoppas du läser detta

Nekad.

Anledning: Varit permanent bannad nån gång under de senaste 2 månaderna [står inget om att din P-Ban var felaktig placerad och därav nekad]

Du får ansöka igen om 1 vecka.

Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka