Accepterad Krisss | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Krisss

Icke Medlem
Meddelanden
90
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198869039161/

Ditt Hex-ID: 1100001362ac839

Vad är din discord tagg? Kriss#8056

Vem var det som bannade dig? Flinch

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? byter jobb inom 2 veckor

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att han trodde jag sa upp mig, när det var en kille ( tror det var linky som sa det) i support som sa att jag inte skulle jobba på vianor samtidigt som jag var med i gäng. så jag bad en PA på vianor ta bort mina roller, då trodde han jag sa upp mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. För några dagar sen så började jag jobba på vianor, men jag var också med i gäng. så efter min intervju så satt jag i support för jag behövde hjälp med någon, kommer inte ihåg vad. Men så nämnade jag det med att jag jobbade på vianor också. dem sa inget med det eller att det var fel. och några dagar senare så behövde jag bli anställd från vianor till mitt gäng, (så jag kan ta ut bilar osv) i support säger en annan kille att jag inte kan jobba på vianor och va med i gäng samtidigt. så han tar bort mina roller i vanliga dcn och jag lämnar support. men jag har fortfarande rollerna i jobb dcn. så jag skriver till en PA hur läget var och att jag inte fick jobba kvar. han säger emot eften fast jag säger att jobb ansvariga har sagt detta. så jag vänder mig till chefen och han fixar allt direkt och tar bort mina roller eftersom jobb ansvariga sagt detta. Men den PA sa till Flinch att jag bytte jobb inom två veckor. vilket jag inte gjorde. jag bytte inte jobb eller sa inte upp mig. Man kan nästan säga att jag fick "sparken" ooc... och då blev jag bannad för "byter jobb inom 2 veckor"

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja för att jobb ansvariga hade sagt att jag inte fick jobba kvar där, så jag sa det till PA på vianor och han antog det som att jag sa upp mig eller ville byta jobb, det sa han till Flinch och då blev jag felaktigt bannad.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag sprang i ecsort då jag inte visste han man fick göra det i ett sådant scenario

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske bett han som sa att jag inte fick jobba kvar där ta mina roller på jobb ddcn också så jag inte behövde fråga en PA på vianor ist.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej inte riktigt då jag inte ser det som att jag gjort något fel

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka