Nekad Kriss | Ban överklagan [Anton2]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kriss

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198356993837/

Ditt Hex-ID: 110000117a5972d

Vad är din discord tagg? Kriss#6844

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lång tid var din ban? 5 dagar (120 timmar)

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? FearRP

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Attackerade med kniv under pistolhot vilket bryter mot regeln FearRP delsvis beroende på scenario

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hängde med min kompis för att beställa knark då 2 män tog os under pistolhot, ena mannen riktade med pistol mot oss medan den andra sökte igenom våra ägodelar. Medan han sökte igenom min kompis sade jag till grabbarna att inte skjuta, skjut inte; med en lite darrande och skräckslagen röst. Eftersom mannen som sökte igenom min kompis var upptagen med det, försökte jag mig på att kniva han med pistolen för enligt mig var det ända vägen ut utan at bli rånad på alla mina ägodelar. Det slutade upp med att jag blev skjuten och rånad på precis allt, bilnycklar, motellnyckel, telefon o.s.v

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker inte det är en felaktig ban, kan förstå att det uppstår som en orealistisk gärning men det fanns ingen annan väg ut, utan att bli rånad. Tycker att straffet (bannen) kunde varit mildare. Har nu förstått att det inte finns någon annan vettig server att lira på så kommer för framtida vägar att skärpa mig rejält.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag och en kompis vandaliserade en grabbs ägodel (bil) för att markera revir till att inte mucka med oss och kaxa emot samt att hota, medan jag och min kompis sparkade och slog sönder bilrutorna på bilen så snackade två andra med honom. Har lärt mig att inte vandalisera andras ägodelar och köra mer seriös RP för att få uppleva en roligare känsla när man role playar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle självfallet vis kunnat bara lyssna på de två männen (vilket jag definitivt kommer att göra hädanefter) och helt enkelt låtit de tagit mina saker och sedan sticka där ifrån.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har verkligen lärt mig något, kommer inte begå samma misstag igen och skärpa mig gällande mitt RP:ande overall, vill inte stå i vägen eller verka jobbig, Multistaden ska vara ett roligt community att spela med =)

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka