Nekad kris vuk | Medlem ansökning [Hurtbu11e]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kris vuk

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? kristian

Vad är ditt discord namn? kr1s00755

Vad är ditt födelsedatum? 27 Augusti 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: kris vuk 26år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig, hjälpsam,omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: bakgrund bara sprang runt kollade vad som skedde runt om. framtid är att skaffa jobb och kunna bli polis eller ambulans för det är det jag tycker är roligast och skulle göra mig mycket mer aktiv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? att göra så att folk vill fortsätta vara kvar o spela i servern och hjälpa folk med hur man kan göra saker dem har problem med.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man spelar på ett sätt som maximerar motpartens vinst i det aktuella scenariot, i stället för sin egen. Detta används ofta i strategiska analyser eller spelteori.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag brött mot reglerna 1 gång och det var är jag tog en annan persons bil och så fick jag ta ett snack med en ängel som sa att jag inte får göra så och från och med den dagen gjorde jag aldrig det igen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? inte åka t.e.x ambulansbil,polisbil,cancerbil osv. inte ta sönder folks bilar, inte köra på folk bara för att, som polisman kan man inte arrestera folk för ingen andledning.inte döda folk för ingen andledning, inte försöka få polisens uppmärksamhet och du ska matcha personlighet och röst till karaktären du spelar med

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag försöker skaffa jobb och är mycket aktiv varje dag och spelar som de vore värkligheten. jag följer traffikregler och stannar för polis och aktar mig för ambuland och förstör inte för andra

Nekad.
Anledning: Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka