Nekad Krille151™ | Ban Överklagan [lokexzl]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Krille151™

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Krille151/

Ditt Hex-ID: 11000014ce6f1cc

Vad är din discord tagg? Krille151x#8070

Vem var det som bannade dig? lokexzl#1750

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Därför att jag körde in i bilar och jag ångrar det jätte mycket jag ångrar för allt jag gjorde jag vill rpa på unive och såklart så förstår jag att staffen valde att banna för regelbrottet jag gjorde

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va i trygghansa och väntade på att min vän skulle hoppa på bilen och bilen hade boost för när jag trycker på space så boostar bilen av sig själv. Så jag ville gasa asså göra ljud men sen track jag space så boostade bilen och kördes in i polisbilen och en dodge ram sen så ville polisen stoppa mig och jag hade ett vapen på mig och hade polisen stoppat mig så hade jag blivit gripen och ville it bli gripen och jag var dum som började göra e polisjakt jag borde göra som irl att stanna. Kommer aldirg göra om detta regelbrott

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel och ångrar det jätte mycket kommer aldrig göra om det lovar er

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad många gånger då var jag ny till rp och då kunde jag inte rpa på unive men nu har jag tagit lärdom från rpen och mina bans och nu vet jag hur man rpar men de va fel av mig för det jag gjrode

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja genom att stanna på polis stoppet istället för att göra polisjakt och hade stannat när jag råka köra in i polisbilen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja 100% kommer inte göra om regelbrottet kommer följa regeln och ber hemskt mycket om ursäkt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja till 100%
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top