Accepterad Krille151™ | Ban Överklagan [Jarris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Krille151™

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Krille151/

Ditt Hex-ID: 11000014ce6f1cc

Vad är din discord tagg? Krille151x#8070

Vem var det som bannade dig? Jarris#3999

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skarmbild_2023-03-27_222534.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? varför jag tror att jag blev bannad av en staff är för att jag snacka på torget om en MC klubb dessutom vill jag säga att ja jag ska inte ljuga min vän snacka om kriminella saker där men jag snacka bara om MC klubbar då jag sa att jag är hangaround i Lost Angels.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det va så att Jag satt i min bil på torget sen så var polisen där och vi satt lite med polisen sen fråga jag polisen vad tycker om kriminella avskum som förstör stan sen sp kommer min vän vi satt lite sen fråga han mig vilket gäng jag var med i och då sa jag till han att jag är hangaroud till Lost Angels sen sa han att han ska med i kartellen eller escobar sen så tror jag att det är restart men så står det att jag har blivit avstängd av Jarris i 3 dagar för sundförnuft tror inte han vet att Lost Angels är en laglig MC Klubb.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. sså enligt mig så tycket jag att det är en felaktig ban men kan förstå varför han banna mig då jag snackade om kriminalitet på torget och Lost Angels är inget kriminellt nätverk det är en laglig mc klubb men är inte 100 % nu men kan tror att Jarris banna mig för han trodde att jag va min vän.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har massa olika bans har brutit mycket regler sundförnuft, powergaming, ferrp, cop bait och annat.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja Genom att inte prata om det på piren för att det är en allmän plats

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte prata om kriminalitet på en allmän plats

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka