Nekad Krico | Medlem ansökning (ReaperNSP)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Krico

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Pachos

Vad är ditt discord namn? majmun8855

Vad är ditt födelsedatum? 1 April 1999

Berätta om din karaktär. Johan Lindström. Han är en ung man på 20-25 år. Johan växte upp i en medelstor stad och har alltid varit fascinerad av polis kåren. Han är fysiskt stark och bär ofta kläder som ger honom en känsla av råhet och stenkallhet.

Johan kommer från en vanlig familj och har alltid känt sig bortglömd och utstött. Johan börjar därför utforska den mörkare sidan av världen på grund av sin längtan efter spänning och adrenalin. Han har fått smaka på den kriminella världens känsla då han blivit utsatt för kriminella dåd och är helt fast besluten på att ta fast alla brotsslingar han kan få tag på.

Johan är en person som är målmedveten och strategisk. Han arbetar självständigt och har utvecklat en strategi för överlevnad som gör att han kan hantera olika situationer. Han kan hålla sig lugn i farliga och stressiga situationer och är inte rädd för att ta risker.

Johan är expert på ett brett utbud av vapen och ammunitioner. Han har etablerat vissa internationella kontakter och är expert på att använda sig av vapen. Johan är ärlig och lojal mot de få människor han bryr sig om. Han är väldigt respekt driven och tycker det är det viktigaste en människa kan ha.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra RP i hög grad eftersom jag har RPat i 5 år och jag har jätte mycket erfarenheter med RP. Jag vill jobba på en polisstation så att de blir nöjda. Jag kan också bidra med en rolig och bra RP så folk känner sig trygga. Jag har spelat på många servers. Men sen har serversna stängt ned så jag vill börja på en ny och min kompis invita mig till eran discord så jag vill börja här!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att jag ska kunna förlora ett scenario utan problem och för att alla ska ha det kul på servern.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Powergaming = Att spela för makt och pengar sen även att använda sig utav gta v logik RDM = Det är när man dödar någon random utan ett bakomliggande scenario kring de FEARRP = Det är när man ej vänjar om sitt liv Suntförnuft = Det är när man använder irl logik Metagaming = Det är när man tar saker ifrån dc och använder det irl NLR = Det är när man har dött att man inte ska komma ihåg inom rp det som hände precis innan man har dött

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har erfarenhet inom rollspelande.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inget viktigt.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad, ej tagit intervju i tid. Välkommen att ansöka igen om 24h!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka