Accepterad Kribban | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kribban

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
2
Användarnamn: Kribban

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198243246324/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Kribban

Vad är din discord tagg? Colan#7598

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Jag blev bannad för att försöka köpa vapen på greenzone.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Antagligen för att jag försökte köpa vapen på bilfirman.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag lallade lite med någon unge på bilfirman och sa att han var kriminell och massa annat skit sen tänkte jag skoja och fråga om jag kunde köpa gun av honom men jag var inte seriös då jag visste att han inte ens var kriminell. Tyckte det var lite väl hårt att stänga av en från servern för att man försökte lalla lite med en kille.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Från min sida tyckte jag det var felaktigt men jag vet ju att admin inte vet att jag var icke seriös så då blire lite svårt för dom att tro att jag är ironisk. Jag tänkte mig inte för när jag sa att jag ville köpa pistol vid bilfirman men jag var verkligen inte seriös.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blev bannad en gång för att min polare vdma någon sen så fick jag bannen för att jag satt i bilen med honom men han fick ej bannen, och den andra bannen kom jag ej ihåg varför för att det var så längesen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte snackat om vapen vid bilfirman och kanske ba snackat lite skit med grabben.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, inte snacka om att köpa vapen på greenzones och det ska jag tänka på i framtiden.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka