Nekad Krakan12 | Medlem ansökning (Nat_)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Krakan12

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jag vill helst inte säga ifall det går bra

Vad är ditt discord namn? dinbaba12

Vad är ditt födelsedatum? 4 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. Axel Limpsson växte upp i ett väldigt stökigt område där han växte upp med ett par äldre grabbar som va väldigt stökiga i samhället, Axel började då sälja droger vid en tidig ålder och efter de blev det bara värre för Axel. efter några år så va Axel 19 år gammal och hade precis flyttat ifrån sina föräldrar och var väldigt uppsatt i gänget han var med, han var en väldigt snäll person då han gav mycket pengar som han tjänade till folk som behövde dom mer än Axel och hjälpte folk som hade de tufft i livet osv. En dag så skulle Axel gå och handla och då stöter han på en av hans fiender. Axel börjar springa från platsen och hade sin fiende efter honom. Efter runt 10 minuter så hade han kommit undan men när han skulle gå hem så väntade hans fiender vid hans hem. Axel försökte springa därifrån men han blir skjuten i benet och haltar iväg. Axel hamnar på ett sjukhus där han klarar sig och då visste han att han var tvungen att flytta till en annan stad. Då flyttade han till Unive! Axel har varit där ett tag nu och trivs väldigt bra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en seriös rollspelare som strävar efter roliga och intressanta samt långa scenarion. Jag gillar att få så långa scenarion som möjligt när jag spelar fivem, och när jag spelar fivem ser jag till att ha så bra rp nivå som möjligt och jag kommer då bidra med socialt rollspel samt väldigt långa och roliga scenarion som har hög rp nivå.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska tänka på sig själv utan att man tänker på motpartens också så att inte bara jag får ett roligt scenario. Med de menar jag att om jag vet att jag kommer garanterat vinna ett scenario så kanske jag inte ska vinna de då jag vill att motparten ska kunna ha de roligt i scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst och förstår reglerna. Vdm är att man använder ett fordon som ett vapen mot någon, Meta gaming är när man använder sig utav information utanför rollspelat som man sen använder i rollspelet, Rdm är när man dödar någon utan en anledning eller bakomliggande scenario, Suntförnuft är den grundläggande reglen för rollspelet och Suntförnuft är att man ska göra som man gör i riktiga livet i rollspelet vilket betyder att de du inte hade gjort irl ska du inte göra i rollspelet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat fivem i runt 1 - 2 år och jag har rollspelat på nästan alla serverar som har funnits.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är väldigt mogen inom rollspelet och är väldigt seriös när jag rollspelar och jag hoppas att jag får medlem så jag kan göra roliga scenarion och skapa nya vänner.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
inte tagit sin intervju i tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka