Nekad KR717twitch | Räddningstjänsten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

KR717twitch

Icke Medlem
Meddelanden
144
Reaction score
12
Ange ditt födelsedatum: 17 April 2008

Vad heter du på discord? KR717#1337

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 350+

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 2 - 7 beror på HELGER: minst 4 VARDAGAR: minst 3

Hur ofta kommer du vara inne? 3 timmar minst per dag.

Hur många timmar har du på FiveM? Samma fråga igen? men iaf 350+ =)

Vad heter du? Kevin Elofsson

Hur gammal är du? Jag är född 1990 är alltså 31 år gammal.

Har du B och C-Körkort? Ja

Varför ska du bli anställd? Jag har tidigare varit brandman i denna staden och i andra städer. Jag var väldigt uppskattad inom yrket och kan vara social mot alla.

Varför ska du bli brandman? För att jag har en bra bakgrund inom de yrket har tidigare vart BRANDMAN och SJUKVÅRDARE.

Tidigare erfarenheter inom räddningstjänsten? Har skrivit lite om de tidigare men har varit brandman tidigare i denna server.

Vad är radiodisciplin och hur ska man bete sig i radion? Man ska inte snacka skit i radion man ska snacka RAKT PÅ SAK och inte säga hej och grejer utan mer typ "tester radioförbindelse" eller "Förstärkning behövs (förklaring på händelsen"

Du får larm om brand, vad gör du då? Jag roppar ut i radion och kollar vilka som är tillgängliga och så ska jag ta med en högre uppsatt vad han tycker jag ska göra. Påtanke på sitoutaionen

Du får larm om en trafikolycka, hur ska du agera när du kommer fram på platsen? Jag ska ta hand om alla skadade först och få alla och må okej, fast innan de så ser jag på platsen vad som krävs om jag behöver tillkalla sjukvården osv.

Har du några andra frågor? Nej, MVH KR717

Tillbaka