- Meddelanden
- 144
- Reaction score
- 12
Ange ditt födelsedatum: 17 April 2008
Vad heter du på discord? KR717#1337
Är du whitelistad? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 300+
Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 2 minst i tjänst minst 1, 1/2
Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag
Hur många timmar har du på FiveM? Samma fråga igen? Men 300+
Vad heter du? Alvin
Hur gammal är du? 13
Har du B och C-Körkort? Ja
Varför ska du bli anställd? Kan sköta mitt jobb och rpa på en hög nivå har en pappa som jobbar som brandman så kan en del om yrket.
Varför ska du bli brandman? För jag är ganska intresserad av yrket och kan sköta det.
Tidigare erfarenheter inom räddningstjänsten? Har inte några större erfarenheter av räddningtjänsten (svensk rp) har kört lite brandman på dojrp servrar men de var ett tag sen.
Vad är radiodisciplin och hur ska man bete sig i radion? Man ska tänka på TTT regeln (den kommer från polismyndigheten fivepd) tänk tryck tala
Du får larm om brand, vad gör du då? Jag tar mina kollegor och åker dit och ser statusen rapporterar sen om jag behöver sjukvårdare eller polis till platsen.
Du får larm om en trafikolycka, hur ska du agera när du kommer fram på platsen? Jag ska ta hand om alla skadad om någon är skadad i första hand.
Har du några andra frågor? Nej
Vad heter du på discord? KR717#1337
Är du whitelistad? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 300+
Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 2 minst i tjänst minst 1, 1/2
Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag
Hur många timmar har du på FiveM? Samma fråga igen? Men 300+
Vad heter du? Alvin
Hur gammal är du? 13
Har du B och C-Körkort? Ja
Varför ska du bli anställd? Kan sköta mitt jobb och rpa på en hög nivå har en pappa som jobbar som brandman så kan en del om yrket.
Varför ska du bli brandman? För jag är ganska intresserad av yrket och kan sköta det.
Tidigare erfarenheter inom räddningstjänsten? Har inte några större erfarenheter av räddningtjänsten (svensk rp) har kört lite brandman på dojrp servrar men de var ett tag sen.
Vad är radiodisciplin och hur ska man bete sig i radion? Man ska tänka på TTT regeln (den kommer från polismyndigheten fivepd) tänk tryck tala
Du får larm om brand, vad gör du då? Jag tar mina kollegor och åker dit och ser statusen rapporterar sen om jag behöver sjukvårdare eller polis till platsen.
Du får larm om en trafikolycka, hur ska du agera när du kommer fram på platsen? Jag ska ta hand om alla skadad om någon är skadad i första hand.
Har du några andra frågor? Nej