Accepterad Kr4yzie_TTV | Gäng ansökan [Retarden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kr4yzie_TTV

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
5
Vad ska gänget heta? Gambinos

Vad är ditt discord namn? Kr4yzie#3518

Vad heter du i verkligheten? Azad

Ditt födelsedatum: 20 April 1992

Hur ofta kommer du vara inne? dagligen

Hur många timmar har du på Fivem? har över 1k

Berätta om din karaktär: Leon är idag 28år och föddes år 1992 i en liten by i Södra italen men flyttade till Sverige när han var 2 år gammal. Anledningen till att Leon flyttar är för att hans pappa var involverad i den undrevärlden i staden Palermo. Familjen flyttar till Sverige och Leon går i skolan och växer upp. I gymnasiet börjar han lära känna en specifik vän som gick lite i samma banor som Leons pappa när han var yngre denna vän hette Carlos. Leon började tycka att detta livet är super intressant och ville hela tiden utveckla sig inom det lära sig nytt bli den STÖRSTA. Så leon flyttar till en egen lägenhet i staden Unive och skapar sig kontakter. Det visar sig att Leon har ett par vänner som han känner från tidigare städer han bott i.

Varför ska just du få starta ett eget gäng? jag har en grym ledarskap och är en head figur som sköter det snyggt att vara chefen/bossen i nått verksamhet, har tidigare erfarenheter från andra städer där jag haft chef rollen inom flera olika branscher, Just när det kommer till gäng har jag varit ledare för flera olika gäng och Mafiaboss där jag alltid skött det proffesionellt,

Har du några med dig från start med gänget? yes jag har just nu 3 vänner med mig och kommer även bjuda in flera som är instresserade av servern.

Vad tänker du att gänget ska ha för roll i staden? Gänget kommer härstamma från Italien och kommer vara en familj vi ska försöka se till att kontrollera gatugängen och ta över vapenhandeln, samt att vi ska försöka få konroll och vara kanske en mellanhand mellan gatugängen, samt att komma i kontakt med företagen och försöka vå vår del av kakan.

Vilka erfarenheter har du inom gäng rp? Jag är 28 år gammal IRL har varit gäng ledare för flera olika gäng på olika städer jag har spelat i dom flesta serverarna där jag mestadels fått chef/boss rollen pga att jag passar in bäst som de

Vad tänker du att din roll som Boss över ett gäng ska innebära för gänget? Min roll som boss ska först och främst vara att ha kontroll över mina medlemmar i familjen "gänget". Vi vill inte springa runt och vara skyltade som en mafia, min roll är att se till att varje medlem som invigs in i familjen håller måttet och har den nivån av rp att hålla mafian så lowkey som möjligt. Sen ska ja se till att det funkar längre ner i hierarkin i gänget så klart.

Hur tänker du att du som gäng boss över gänget ska kunna utveckla serverns gäng rp? Min roll som boss kommer inte bara utveckla rp inom kriminalitet, utan vi kommer även vara medverkande i vanliga medborgares vardag inte alltid på ett "kriminellt" sätt förstås, vi k,ommer inte BARA fokusera på kriminella verksamheter utan vi kommer påverka på ett sätt där andra företagere medborgare känner sig involverade och hamanr i unika scenarion och deals där dom får pusha sina gränser

Berätta om hur ett bra kriminellt scenario ska se ut vi åker till ett diskret ställe och möter upp ett annat gäng för att göra en affär vi möts upp på plats men nånting känns inte rätt gubbarna på andra sidan är för spända, vi håller oss på vakt och dealen håller på göras där vi ska betala och dom ska lasta över bags med kokain, när min medlem snittar en utav påsarna o testar kokain så visar det sig att endast de som är överst i lilla påsen är ren kokain och resten är nått anant skit sen startar det en skottlossning.

Hur ska du kunna uppnå att ha koll på gäng medlemmarna och så deras RP är hög? Jag har haft denna roll förut och jag är väldigt strikt med vilja som får komma in i gänget, detta kommer ske stegvis där jag verkligen ser att personen känns okey och är kapabel till att hålla rp nivån i gänget, kommmer följa upp personligen och min underboss kommer även göra det för att ha koll på nyinvigda.

Hur hanterar du kritik? jag tål kritik så länge jag inte möts av orättvisa eller där ord sätts i min mun, annars är jag alltid öppen för kritik, för att kritik ör en bra sak för då får man inse och förbättra på sina brister

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte får gänget? absolut jag kommer forstätta spela på servern då jag gillar den och tänker även starta streama

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka