Accepterad Kråkan | Ansökan till Servervakt [Oskar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kråkan

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad heter du på discord? Kråkan#8630

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970

Beskriv din dagliga aktivitet. En "vanlig" vardag 17:00-23:00 och helger varierar

Hur länge har du varit medlem på Unive? sedan över 1 år tillbaka

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/888740857799397406/1031558786042826822/unknown.png !Nästa alla är felplacerade då personer har gått in och använt mitt steam och namn på fivem!

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Ja, som namnet säger är din uppgift att hålla ett extra öga över servern. Att bara bli servervakt för permsens skull är inte ett sätt att bidra till servern, att ge sig an den rollen gör dig till en hjälpande hand för unives spelare. Att vägleda och hjälpa personer i någorlunda utsträckning så bäst man kan. Som servervakt kan man göra staffsen en tjänst genom att ge ut information om spelare som begått misstag med ban/kick och klipp för att sedan låta staffs gör slutgiltiga bedömningen.

Varför vill du bli servervakt på servern? Har alltid tyckt att man ska bidra så gott man kan till servern emot att vi får spela på den. Händer ingen det så kommer man inte kunna spela här. Jag har gjort mitt bästa för att bibehålla mitt bidrag men känner att jag kanske ska ge mig an lite mer än bara rpn. Har långt tillbaka varit mod och vet grunderna till de mesta. Att hjälpa lite är bättre än att inte hjälpa alls...

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Som servervakt betyder det inte att du är någon staff eller ha mera kunskaper än att kicka, banna(1 timme) och dva. Att abusa sina perms behöver inte vara att reviva någon som har dött utan att du vet av vilken anledning utan kan helt enkelt vara t.ex att du leker staff under ett scenario och börjar chefa över spelare. Korruption tror jag alla vet vad de är och hur de förekommer, att en t.ex SV väljer att revva sig och sina kompanjoner för att få full hälsa och en bättre tillit av sina kompisar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka