Nekad Kotteman | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kotteman

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? August

Ange ditt födelsedatum 2 Maj 2007

Vad heter du på discord? Kotteman#2930

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag
14:30 till 22:00
Tisdag
15:00 till 22:00
Onsdag
14:30 till 22:00
Torsdag
15:00 till 22:00
Fredag
13:55 till 01:00
Lördag
11:30 till 01:30
Söndag
11:00 till 22:00

Hur länge har du spelat på Unive? sedan mitten av april

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Som servervakt så skulle jag se till at rpn på servern blir bättre. Om jag t.ex ser någon som är oseriös med sin rp/ bryter mot några regler så skulle jag banna/kicka. Sedan så skulle jag förklara för personen vad de var hen gjorde fel och vad hen kunde göra istället.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? JAg vill bli servervakt för att känner att unive är den rp servern jag vill satsa på. Jag har märkt att det finns många på servern som inte är seriösa med sin rp och till och med vissa som inte förstår sig på rp. om de bryter mot något regelbrott så ger jag de en kick/ban och sedan förklarar varför hen har fått en ban och säger vad personen hade kunnat göra istället. Sedan eftersom att jag tycker att unive är så bra så vill jag såklart inte att den ska få ett dåligt rykte så därför ska jag försöka att vara så trevlig som möjligt för att de inte ska gå till sina kompisar och säga t.ex att de inte ska spela på denna servern på grund utav att hen blev bannad och är tjurig.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? JAg skulle kunna bidra med att rp nivån på servern höjs genom att t.ex banna/kicka/ge en varning och säga vad hen kunde gjort bättre i framtiden. Hade jag märkt att någon som jag misstänker inte har läst reglerna så skulle jag skickat länken till reglerna och bett hen läsa igenom reglerna innan hen går in och rpar igen,

Varför ska just du bli servervakt? jag tycker att jag ska bli servervakt för att jag är väldigt aktiv och kunnig om reglerna. jag är även väldigt kunnig inom kunskaperna som man behöver för att va servervakt. Jag har ett bra tålamod vilket bidrar till att jag inte bannar för minsta lilla utan jag ger hellst en kick/varning och berättar vad de hade gjort fel. Men även för att jag är så aktiv som jg är så stöter jag väldigt ofta på personer som lallar/är oseriösa inom sin rp.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att det länga har varit mitt mål och därför så har jag ''övat'' på det för att jag ska bli en så bra servervakt som möjligt som ofta hjälper till när det behövs. Sen så har jag ofta varit inne och rpat och sett folk begå regelbrott utan att de får konsekvenser. Då tycker jag att det skulle varit bra om jag skulle varit servervakt så jag skulle kunna lära de hur man gör.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja det har jag Exempel: /svban (ID) man bannar folk i 60min. /toggleid man ser folks id som är i närheten. /revive (ID) man revivar en person som är död. /dv man tar bort en bil (den kommer tillbaka efter restart). /who (ID) man får information om spelaren är till exempel medlem eller icke medlem. /togglename man ser vad personen heter. /kick (id) man kickar en person från servern (kan ansluta sig igen). /NoClip man flyger runt. /freeze (id) man fryser en spelare så han inte kan röra sig. /unfreeze (id) Du tar bort personens freezeså dom kan rör

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har inte varit bannad över en längre period endast sv bans i 60min typ. Det var en gång som jag var bannad i 2 dagar för att min vc inte funkade när jag skulle rpa skadad

Spelar du på någon annan server för tillfället? Absolut inte!

+rep bra ansökan aktiv trevlig grabb som är skön att snacka med och tar servervakt ansvaret på största allvar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka