Nekad Koskoss | Ban Överklagan [187an]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

V8AN

Aktiv Medlem
Meddelanden
207
Reaction score
96
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199802736278/

Ditt Hex-ID: steam:11000016dd1de96

Vad är din discord tagg? koskoss

Vem var det som bannade dig? 187an

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag va med i en skottlossning, sen råka ja trycka f1 och kunde it få ner tlefonen så den buggade. Antar att 187an även såg att min gubbe gick upp o ner 10 gånger för att den buggade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. va med i en skottlossning och dog

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det är en felaktig ban för som sagt ser abosolut ingen anledning till att använda min telefon när alla mina grabbar är vid mig och som sagt va det en bugg. min gubbe gick upp ner 100 gnr och gjorde inget på luren.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. vart bannad för doxing för jag skicka en bild på en kille som hota mig i pm sen va ja tramsig o skicka en bild på honom för jag tyckte killen var tramsig. Inser ju idag att jag skulle skitit i de eftersom de va onödigt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte råka ta upp mobilen har den på knappen bredvid jag tar klips och råka trycka på den

Har du lärt dig någonting efter din ban? va mer försiktigt med vart jag trycker

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Nekad, Hade du lärt dig av ditt misstag hade det vart en annan femma. Men nu ljuger du helt och hållet och säger att du råka ta upp din telefon när du gick in och skrev till någon/gruppchat "kom fkn ner" efter polisen hade kommit till platsen.

Tillbaka