Accepterad Korvenju34 | Medlem ansökning [Viktå]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Korvenju34

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad är ditt discord namn? Korvenju34

Vad är ditt födelsedatum? 28 Augusti 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Vilmer 32 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig,social,snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär är vilmer adolfberg han är 32 år och är född 1993, han växte upp rätt så svårt i sitt liv, han är en person som inte dirket vill snacka om vad han har gåt igenom .När han var liten så bodde han i en familj med sin mamma pappa och storebror i en liten stad. han hade jätte bra relation med sin familj, och allt, men en dag skulle allt ändras, han var i skolan en vanlig torsdag morgon när rektorn kallade in han i rektorns rum, han trodde han skulle få skit om något bus han har hittat på, men så var det ej. Det var tragiska nyheter, väldigt VÄldigt tragiska nyheter, Rektorn tog ett djupt andetag och sa det direkt " din storebrorsa är död" Vilmer hamnade i chock direkt och sprang ut från dörren och sen raka vägen hem, när han kom hem såg han mamma gråtande i soffan, och just i den stunden så kunde han inte fälla några tårar för han var i chock, men mamma ställde sig upp och gädde mig en kram och viska i mitt öra " det kommer att bli bra" efter det sprang jag upp i hans rum och kolla om han var där för jag trodde ej på det, det kanske var ett skämt, men det var det ej. Senare på kvällen kom polisen hem till oss, och berättade vad som hade hänt, Han hade blivit skjuten, och sjukvården kunde ej få liv i han, efter Vilmer fick höra allt det här så kunde han ej sova, kunde ej äta eller något sånt, han mådde piss, deras relation var ej bara bröder, de var bästa kompisar också, och på grund av hans barndom vill han att ingen annan person ska behöva gå igenom vad han har gjort, Så hans framtidsplaner är att jobba som sjuksköterska, han vill rädda liv, för han vill ej att folk ska gå igenom det han har.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag har rätt så mycket erfarenhet för har kört på andra servrar, jag kommer bidra med väldigt rolig och seriös rp och även en social rp, och försöka göra det bästa i olika scenarion

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? om man är i ett scenario ska man kunna ta förluster så att man ej bara försöker vinna hela tiden, man ska göra så det blir roligt för båda personerna

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har brutit det en gång det var vdm och jag lärde mig att inte göra det igen, för vill ha kul och ha en bra rp

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm , vdm, powergaming, streamsniping, copbait, rp, lokal ooc, halv ooc, ooc, sunt förnuft, nlr

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? JAg har en bra och social rp, och gör det bästa utav scenarion, och vill skaffa jobb och göra säkrare i samhället

Satte denna som inaktuell då den discord taggen du angett redan har medlemskap. ej aktuell

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka