Nekad Korvenju34 | Medlem ansökning [taxi3765]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Korvenju34

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad är ditt discord namn? Korvenju34

Vad är ditt födelsedatum? 28 Augusti 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Allez görje 21 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig,social,snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär är Allez görje han är 21 år gammal. Han växte upp med en familj som bestog av sin mamma pappa och storebror. Allez har alltid vart en trevlig och fin kille som alla kände igen man såg han alltid va och umgås med sin storebror på fotbollsplanen. Han hade en jätte bra relation med sina föräldrar. Men en dag när han va på skolan blev han inkallad av rektorn på hens kontor. Det var tydligen så att Allez pappa och storebrorsa hade dött i en bilolycka när de var ute och körde. Och då så sprang Allez hem direkt till sin mamma och såg henne gråtandes i soffan. Då förstod Allez direkt att det han fick höra av rektorn var sant öfr hans mamma brukade alltid vara den som var glad och pigg i huset. Men tiden gick och han blev vann i det och gick tillbaks till skolan. Men sen efter 2 år så dog hans mamma av överdos mitt framför hans ögon han fick värsta paniken och ringde polisen och de körde in de till sjukhuset. Eftersom Allez inte hade några kvar i familjen så fick han stanna i ett rum vid polishuset tills de fick svar av läkaren om det kunde väcka liv i henne men det kunde de ej. Så Allez fick flytta in på familje hem och fick bo där i 4 år för då blev han 18 år. Och under de 4 åren mådde han som sämst han hade inga att va med fick ej göras något på fritiden och ville ej snacka med de i familjehemet för de kändes ej som hemma. Och de sista 2 åren så funderade han på vad han ville jobba som när han fyller 18. Han tänkte och tänkte tills han kom fram till ett svar. han ville bli läkare eftersom han vill hjälpa folk pågrund av det han har gått igenom. Han vill inte att folk ska behöva se vad han har sett. Så det hära senaste 2 åren nu så har Allez pluggad till läkare hoppas han lyckas :)

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en social rp, samt en rolig rp upplevelse för andra .och jag kommer alltid tänka på hur mitt rolespel möter motpartnern

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder ju att man ej ska spela för att vinna att göra det roligt för både lagen som sagt man ska spela som ett roligt scenario

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har brutit mot reglerna i en annan server pågrund av power gaming

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm,nlr,power gaming,metagaming,copbait,fearRP,suntförnuft det finns mer

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har en bra socail RP och jag kommer vara aktiv på servern

Nekad
Anledning: Din text är AI skriven.

Du får ansöka igen om 24 timmar, lycka till!

Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka