Accepterad korpen_ | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

korpen_

Icke Medlem
Meddelanden
515
Reaction score
23
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/SomaliskaPiraten/

Ditt Hex-ID: 11000014556706a

Vad är din discord tagg? 1.Korpen

Vem var det som bannade dig? WuX

Bild på banmeddelande: Fil(er) bifogas

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Sunt Förnuft

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Helt enkelt långt scenario med Polisen (1 timme +, har klipp på hela) där vi har flertal gisslor, allmänt socialt scenario inga skott som sköts. Till slut hamnar jag på sjukan efter elementet i förhörs rummet gjorde mig medvetslös. Jag springer från polisen och ser en bil som är på och väljer att ta den.
Jag märker att bilen är trasig när jag börjar köra och forsätter med det eftersom att det var min sista utväg. Jag tyckte själv att det var sunt förnuft av mig att ta bilen men nu i efterhand ser att det är PWG att köra en bil med trasigt framdäck och kommer inte göra om det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Såhär, jag har sett ditt Klipp och från ditt perspektiv ser man inte polisen följa mig (Jag har klipp dem kommer efter mig med blåljus). IRL så skulle blien fälla ihop och inte gå och köra (pwg) det förstår jag och tar på mig.

Men från mitt POV, så var det min sista utväg. Jag skulle sitta 1000+ minuter.

Ingen felaktig ban & ångrar att jag tog bilen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare för småsaker. Men försöker hålla mig ban fri.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat valt att skita i att köra bilen. När jag väl märkte att den var trasig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Inte köra fordon med trasigt däck, det räknas som PWG.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes.

Senast ändrad:
Jag kan genuint inte bifoga bilden, "filen är för stor."

WuX ifall du vill se mitt klipp (över en timme långt) så kan jag mer än gärna screenshera det.

Bevis på att Polisen var efter mig när jag blev bannad. Detta scenario var över 1 timme långt.1706821874211.png

Du får en ny chans. Vill inte att detta upprepas.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka