Accepterad Korpem 215 | Medlem ansökning [ralleballe_1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Korpem 215

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Mohammed

Vad är ditt discord namn? moshiesty

Vad är ditt födelsedatum? 5 Februari 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter korpem 215 och är född 1990 02 05 alltså 34 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig,Smart,Lojal

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Korpem 215 växte upp på de trånga gatorna i Malmö, där husen var gråa och världen utanför alltid verkade vara en annan plats. Hans mamma kämpade för att få ihop till vardagen, men det var aldrig tillräckligt. Korpem lärde sig tidigt att allt man ville ha, måste man ta. Han började hänga med fel sällskap när han var tonåring, som så många andra i området. Gatan var hans skola, och den lärde honom mer än någon klassrum kunde. Hans namn började spridas bland de kriminella kretsarna – "Korpem 215", en kod för att hålla sig anonym men ändå känd. Det var inte för att han ville, utan för att det var vägen som låg framför honom. När han inte var ute på uppdrag var han hemma, ensam i sin lägenhet, där han försökte minnas de drömmar han hade haft som barn. Men det var för sent att backa nu. Malmö var hans värld, och han var en del av dess mörka hjärta. Korpem 215 var inte bara hans namn, utan hans öde.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är bra på att göra relationer på grund av hur länge jag har spelat Fivem och jag tänkte spendera pengar för att öppna upp ett gäng eller mer

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att "spela för motpartens vinst" innebär att du medvetet agerar på ett sätt som gynnar eller underlättar för den andra spelaren att vinna. Det kan vara för att skapa en mer intressant berättelse, ge motspelaren möjlighet att utvecklas, eller för att bygga en starkare dynamik i scenario. Det handlar om att inte alltid fokusera på att vinna själv, utan att ge utrymme för andra att lyckas och skapa en mer balanserad eller realistisk upplevelse.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har aldrig brutit regler för om man följer reglerna så kommer man aldrig hamna på fel spår

Är du aktiv deltagare på en annan svensk RP server utanför Unive? Nej

Har du läst och förstått serverns regler? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM att döda någon utan anledning. VDM att använda ett fordon för att döda andra spelare utan RP-motiv. NLR du får inte minnas vad som hände innan du dog, du startar ett nytt liv efter döden.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka