Accepterad Konungen123 | Ban överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Konungen123

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199128645410/

Ditt Hex-ID: 110000145a40f22

Vad är din discord tagg? konungen#8973

Vem var det som bannade dig? Karimoooooo

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Read the error details and take action. - If the issue persists, contact Philip320. Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: ehjpld Anledning: Oseriös rp Går ut om: 2 dagar 10 timmar 56 minuter Placerad av: Karimoooooo ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad 💡 Se till att läsa våra regler på unive.se/regler för att undvika att bli avstängd. 💚 Målet med den här avstängningen är att du ska lära dig. This is not a message from Cfx.re/FiveM.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? staff valde att banna mig och min kompis eftersom det blev ett lalligt scenario.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina kompisar skulle dra och köpa en bil på piren. men då ville inte min kompis hoppa in i bilen, men jag visste inte att han inte ville hoppa in i bilen för att hans mic inte funkade. så han kunde inte snacka och jag undrade varför han inte ville hänga med till piren. några gånger när jag försökte snacka med honom råkade jag köra på honom. hela händelsen blev fel men skulle inte blivit ett lall scenario.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var rätt av staff att banna oss eftersom det blev ett lalligt scenario, men meningen var inte att det skulle bli lall, eftersom min kompis inte kunde snacka blev det svårt att kommunicera och kan då uppfattas som lall.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad innan men många av mina banns har jag lärt mig av mina misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde ha åkt iväg och inte fortsatt att få honom o hoppa in i bilen men det var svårt att förstå när han inte kunde prata.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att inte köra för nära personer eftersom man då kan råka köra på dem. jag har även lärt mig att tänka mer på sund förnuft eftersom det är något man tänker på i riktiga livet och i spel livet.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka