Accepterad Konungen123 | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Konungen123

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199128645410/

Ditt Hex-ID: 110000145a40f22

Vad är din discord tagg? konungen#8973

Vem var det som bannade dig? 1Loco

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? det står BanID: mcmvmu Anledning: oseriös rp (lagar utan /me ) Går ut om: 0 dagar 23 timmar 51 minuter Placerad av: ^1Loco

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag inte skrev i /me när jag lagade min bil.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle laga min motorcykel för att jag och en annan grabb skulle testa varandras motorcyklar, så dum som jag va glömde jag skriva i /me. sen testade vi varans motorcyklar och valde sedan att inte byta fordon. när vi sen var på väg till piren blev jag kickad ur spelet och blev bannad i en hel dag bara för att jag glömde /me

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker inte att det var en felaktig ban eftersom jag glömde nått som kan va viktigt i rpen när man lagar en bil. tycker dock att en dag är lite för mycket. skulle nog säga att en varning eller 1 timmes ban är en mer logisk ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. många av mina banns har jag inte ens någon aning över varför de uppstod. är så trött på att bli bannad av folk som råkade och av folk som tycker att /me är det största problemet i rp. om jag hade blivit bannad av failrp för att jag krockar med bilen och inte spelar med att jag e skadad och istället bara åker där ifrån då hade jag fattat att jag fick 1 dags ban eller metagaming eller nått som har en större betydelse.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde tänkt bättre och inte glömt /me.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka