Accepterad Konungen123 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Konungen123

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel

Ditt discordnamn: Konungenz#1112

Ange ditt födelsedatum 2 Juni 2006

Varför ska just du bli staff? Jag har ett behov av att hjälpa folk, det är anledningen till att jag är servervakt. har även tröttnat på att RPA mycket eftersom det är det ända jag gör, så tänker att jag vill testa nått nytt. jag vill dagligen förbättra för alla spelare på unive så deras rpande ska få bli så kul som möjligt. jag är trevlig mot alla även om nån hatar mig, kommer hjälpa dem ändå lixom. kommer alltså förbättra och hjälpa så mycket jag kan. jag har spelat på unive i nästan ett år och det är verkligen mitt allt. jag kommer va så trevlig och snäll så mycket jag kan mot de som behöver hjälp med nått.
jag är med i många scenarion och ser att många lallar och sänker unives RP nivå, då är det bra om tex jag finns som kan rädda situationen för att det ska bli så bra som möjligt för alla.
under vissa scenario kan det gå fel, då är det viktigt att alla får säga de dem har upplevt. jag själv skulle säga att jag är mycket bra på att lyssna på vad folk säger för att veta allt som har hänt för att senare gå vidare med problemet, sen är det mycket viktigt att dem visar klipp så jag kan se vad som har hänt och veta vad som är sant eller ej.
så vill verkligen förbättra och hjälpa så mycket jag kan, för jag brinner för att alla ska må så bra som möjligt på Unive Roleplay.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag börjar spela vi 16:00 eller 17:00 och slutar spela vid 22:00 typ. om det är helg spelar jag mellan 11:00 till 03:00.
Jag har skilda föräldrar så jag spelar varannan vecka, men ser inget problem i det.

Hur länge har du spelat på Unive? Sen januari 16 2022. men har bytt dc så de kan stå lite olika.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Har ägt en egen server men det va mycket länge sen men kan lite saker om detta jobb.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka