Nekad Konrad | Medlem ansökning (Flax)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

K15

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Konrad

Vad är ditt discord namn? Konny k #1127

Vad är ditt födelsedatum? 15 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adam Karlsson och han föddes i Göteborg. Hans intressen är bilar och att jobba hårt för att tjärna mycket pengar. Han har haft en ganska så svår uppväxt då han hade grova problem i skolan han hade svårt att koncentrera sig och han var ganska stökig, hans föräldrar började undra om han hade några diagnoser så att hans föräldrar bokade upp ett ADHD test som var om en vecka år 2005. Sedan var de dags för Adam att göra ett ADHD test som var 20 minuter bort från hans lägenhet, hans föräldrar hade svårt med ekonomin så dem hade ingen egen bil så att de fick åka buss ditt. När han kom fram så bemötes han av en trevlig tjej som skulle vara med Adam på testet och sedan var det dags för honom att göra testet och han hade gjort klart testet och tjejen sa att det kommer ett svar till honom och ca 2 veckor. Sedan en tisdag efter Adam hade slutat skolan så fick han hem en lapp där det stod Adam Karlsson på och Adam fick inte öppna lappen av hans föräldrar då svaret kan påverka honom mycket och föräldrarna läste lappen och det stod att han hade grov ADHD. Då satte sig Adams föräldrar ner och berättade att han hade grov ADHD och då blev han ledsen. Dem ville köpa något till Adam som tröst men dem hade inte pengar till det hans föräldrar jobbade med att plocka bär och det gav inte så mycket betalt. Då hade hans föräldrar goda nyheter till Adam och dem var att dem skulle flytta till en annan stad vid namn Unive med högklassade jobb och dem hade hört att alla är snälla i staden Unive och då blev Adam väldigt väldigt glad för att hans kompis Benjamin bor i den staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös rp inget lallande och kan hjälpa många som är sämre på att rpa att ta det seriöst istället för lall och det är mycket roligare att spela seriöst för lalla tycker många är roligt i början när dem inte vet reglerna och försöka ta kontakt med dem som lallar och bidrar så att mer spelare väljer att joina när jag pratar gott om den och jag har streamat mycket på unive och många har tyckt att denna server är seriös och har börjat på den och har börjat med rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? t.e.x att det är om jag exempel är gisslan drama och någon håller i gisslan och han är ensam då är det lite tråkigt om jag har läge att skjuta personen i huvudet för att säkra att gisslan överlever och då måste man tänka lite fear rp för att man vågar inte chansa att personen i huvudet och personen råkar flytta på sig lite grann så man råkar skjuta gisslan i huvudet för man vågar inte chansa irl och de blir lite tråkigt om man skjuter gärningsmannen i huvudet direkt för då blir det inte roligt för den andra för då blir det inget scenario av det man kan inte bara tänka hela tiden att man själv vinner.

Hur hittade du Unive? Jag hittade det genom tiktok,twitch och kompisar och jag har länge velat köra på servern men nu när jag har spelat länge som icke medlem men jag vill utveckla mitt RP så jag ansöker för att skaffa jobb. Som t.e.x sjukvården eller polis för att hjälpa personer så att mindre dör.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka