Accepterad Konrad Demir | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Melvin.

Icke Medlem
Meddelanden
125
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198799217852/

Ditt Hex-ID: steam:1100001320164bc

Vad är din discord tagg? Melvin#1015

Vem var det som bannade dig? BubbleGum

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? OseriösRP

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo jag skulle ta min bil som jag råka krocka in i en byggnad då kom en snubbe och tog min bil eftersom den var på och allt så kunde han åka iväg med den

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde med en ambulans bil och skulle lämna in bilen på ett garage och sedan jobba igen med ambulans bilen så jag skulle upp till min bil eftersom den låg typ över en grej så var tvingen att ta ambulans bilen och skulle försöka ta den igen men ambulans bilen gick sönder och en snubbe tog min bil

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tyckte att det var en felaktig ban men staffen såg inte allt som hände,

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En felaktig ban med ambulans fordon fel

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske att inte ta ambulans bilen över det där stängslet eller vad det var för då gick den sönder

Har du lärt dig någonting efter din ban? felaktig ban snubbe snodde min bil och jag blev bannad

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

va ja jag körde den, jag skulle åka upp för det där stängslet med den för att ta min bil ställa in i ett garage men då gick ambulans bilen sönder och någon snubbe snodde min bil som jag skulle ta tillbaka sedan börja jobba igen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka