Accepterad uraloo | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

uraloo

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199572964870/

Ditt Hex-ID: vet inte

Vad är din discord tagg? uraloo/tony soprano

Vem var det som bannade dig? dmyyfr

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-05-18 124831.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att jag blev bannad eftersom jag stal en ambulans, körde vårdslöst, körde på en annan spelare och inte rollspelade konsekvenserna av kraschen. Jag förstår att detta bröt mot serverns regler kring RP och fordonshantering.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tog en ambulans och körde runt med den utan att ha någon egentlig RP-anledning. Under färden körde jag på en spelare på motorcykel, och fortsatte att köra utan att rollspela händelsen. Efter det krockade jag kraftigt men RP:ade inte den kraschen heller. Kort därefter blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte det var en felaktig ban. Det var jag som gjorde fel. Jag förstår nu att mitt beteende bröt mot serverns regler och förstörde upplevelsen för andra spelare. Jag tar fullt ansvar för det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. en gång blev jag bannad för att mitt spel buggade och råkade kö in i en

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde aldrig ha tagit ambulansen utan en RP-anledning. Jag borde ha spelat ut kollisionen ordentligt och inte ignorerat konsekvenserna. Jag inser nu att det är viktigt att ta RP på allvar för att alla ska ha kul på servern.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att även om det ibland kan vara frestande att "leka runt", så förstör det upplevelsen för andra och bryter mot reglerna. Jag förstår nu hur viktigt det är att följa RP, respektera andra spelare och ta ansvar för sina handlingar. Om jag får en andra chans så kommer jag att visa att jag kan spela på ett seriöst och respektfullt sätt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka