Accepterad Konnyk1 | Ban Överklagan [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

K15

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199251509710/

Ditt Hex-ID: steam:11000014cf6d1ce

Vad är din discord tagg? Konnyk

Vem var det som bannade dig? savage

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-08-07 200137.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? det var då en staff vid namn savage som såg att jag inte rpade på skador efter att jag krockat in i en vägg. jag förstår att staffen valde att banna jag har full respekt till savage och hoppas på att han kan ge mig en andra chans

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis åkte runt i en bil sen så tappade bilen fäste på vägen och vi åkte in i en betong vägg och då så blev min kompis arg på mig för att jag krocka och du glömde jag av lite att rpa på skador.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel och jag kommer aldrig powergamea igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har 7 bnas men jag kommer tyvärr inte riktigt ihåg vad jag är bannad för men jag har alltid lärt mig av mina mistag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat fokusera på att rpa på skador istället för att glöma bort att rpa på skador när min kompis blev arg på mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja :)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka